اعلام برنامه‌های عزاداری ایام فاطمیه در «یادمان یاس کبود» خفر

جزییات برنامه های عزاداری شب های فاطمیه در «یادمان یاس کبود» روستای فتح آباد شهرستان خفر اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فارس، مراسم عزاداری و سالروز شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها با سخنرانی حجت الاسلام آزاد امام جمعه لامرد و مرثیه خوانی هانی محمدی ذاکر اهل بیت(ع) در «یادمان یاس کبود» روستای «فتح آباد» شهرستان خفر برگزار می شود.این مراسم رو پنج شنبه۲۳ آذر همراه با نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

برگزاری همایش «فاطمیون» نیز دیگر برنامه های یادمان یاس کبود است که با استقبال از یک شهید گمنام دفاع مقدس همراه می شود.

در این برنامه حجت الاسلام لطفی مقدم و سردار یگانه همرزم حاج قاسم سلیمانی به سخنرانی می پردازند. همچنین سیدعلی اصغر تقوی ذاکر اهل بیت(ع) نیز نوحه خوانی می کند.
این مراسم روز جمعه ۲۴ اذر از ساعت ۹صبح برگزار می شود.

مراسم «شب شعر فاطمی» هم دیگر برنامه این یادمان فاطمی است که باحضور شاعران برجسته روز جمعه ۲۳ آذرماه همراه با نماز مغرب و عشا صورت می گیرد.

مراسم عزاداری شب شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها با سخنرانی حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان خفر و مرثیه سرایی حسن مقیمی برنامه دیگری است که روز شنبه ۲۵ آذر همراه با نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

آیین عزاداری شام شهادت و تشییع نمادین حضرت زهرا سلام الله در کوچه های یادمان و اختتامیه این دوره از یادمان یاس کبود نیز همراه با سخنرانی حجت الاسلام قانع مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی فارس انجام می شود.

این آیین با نوحه خوانی روح الله همت پور روز یکشنبه ۲۶ آذر همراه با نماز مغرب و عشا انجام می شود.

یادمان یاس کبود در ایام فاطمیه در روستای فتح آباد شهرستان خفر واقع در کیلومتر ۱۲۵ بزرگراه شیراز به جهرم مهیای بازدید محبان آن حضرت است.

کد خبر 1738665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha