لزوم مطالبه گری دانشجویان با هدف نقش آفرینی در تصمیم گیری ها

عزیززاده گرجی با بیان اینکه مطالبه گری و طرح مشکل باید با ارائه راهکار همراه باشد، گفت:بیان مستمر مطالبات و برگزاری کرسی های آزاداندیشی می تواند مسیر تحقق خواست ها را با رعایت انصاف و قانون هموار کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی- سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران و فرماندار شهرستان بابل در نشست با تشکل های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بابل ضمن گرامیداشت ایام شهادت حضرت زهرا(س) دخت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) سبب خلقت و آفرینش همه مخلوقات عالم، اظهار کرد: حضرت زهرا (س) را به درستی برای نسل جوان معرفی نکردیم که دشمن الگوی بدلی و شعار بدلی زن، زندگی آزادی را معرفی می کند، درصورتیکه شعار زن، زندگی آزادی با وجود الگوهای انسان ساز نظیر حضرت زهرا(س) که حیات نورانی داشتند باید از جامعه اسلامی معرفی شود.

وی با اشاره به منویات امام رضا(ع) مبنی براینکه  «إنّ النّاسَ لَو عَلِمُوا مَحاسِنَ کَلامِنا لَاتَّبَعُونا اگر مردم زیبایی‌های سخنان ما را می‌شناختند، بی‌شک از ما پیروی می‌کردند.»، افزود: باید زبان انتقال را بدانیم چرا که اگر با اقدامی هنرمندانه و عمیق پیامی منتقل شود تاثیرگذار و ماندگار می شود.

لزوم مطالبه گری دانشجویان با هدف نقش آفرینی در تصمیم گیری ها

عزیززاده گرجی درادامه سخنانش با بیان اینکه مسئله غزه مسئله مهم دنیاست و دشمن(اسرائیل) با همه توان با سرکردگی آمریکا جنایات ددمنشانه ای را در غزه درحال رقم زدند است باید حقیقت غزه تبیین شود، گفت: طوفان الاقصی دستاوردهای عظیمی در دنیا داشت،  طوفان الاقصی که با تاسی از روحیه انقلابی شهدای ایرانی اسلامی از جمله سردار شهید قاسم سلیمانی رقم خورد، موجب شد مقاومت مقاوم تر شود و اسرائیل فقط بمباران بیمارستان ها و کشتار زنان و کودکان را به کارنامه خود اضافه کرد.

وی شمار شهدای غزه را بیش از ۱۸هزار نفر اعلام کرد و با بیان اینکه امروز فلسطین مسئله اول جهان شد، گفت: مردم کشورهای مخالف فلسطین از جمله آمریکا و انگلیس برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه تظاهرات می کنند.

عزیززاده گرجی در بخشی از سخنانش به اهمیت مطالبه گری در حوزه دانشجویی اشاره کرد و افزود: بیان مستمر مطالبات و برگزاری کرسی های آزاداندیشی می تواند مسیر تحقق خواست ها را با رعایت انصاف و قانون هموار کند.

وی با اشاره به نقش مطالبه گری در تصمیم سازی ها وتصمیم گیری ها، خاطرنشان شد: پایداری جامعه مستلزم مطالبه گری مردم است.

عزیززاده گرجی برلزوم برگزاری تشکیل جلسات مستمر تشکل های دانشجویی با حضور مدیران دستگاه های اجرایی استان تاکید و بیان کرد: معاونت سیاسی امنیتی استانداری نقش حمایتی و تسهیل گری دارد اما در انتخابات مجری است.  

وی با بیان اینکه انقلاب متعلق به مردم و برخواسته ازاراده جدی مردم است، افزود: مردم در جمهوری اسلامی معیارند اگر فاصله ای بین مردم و مسئولین ایجاد شود خدای ناکرده توسط دشمن پر می شود که باید مراقبت شود.  

عزیززاده گرجی بااشاره به بازدید از۲۱۶روستا، گفت: مشکلات محلات احصا و اولویت بندی میشود و با حضورمدیران به صورت میدانی و جهادی مرتفع میشود بیش از۹۰روستا قریب به هزار مصوبه برای رفع مشکل مردم داشتیم.

لزوم مطالبه گری دانشجویان با هدف نقش آفرینی در تصمیم گیری ها

وی با بیان اینکه تمامی بازدید ها با محوریت مسجد انجام می شود، ادامه داد: معتقدیم مشکلات مردم و محلات با محوریت مسجد مرتفع می شود.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه در جلسات دانشجویی باید با استفاده از فکر و ایده های دانشجویان تصمیم سازی شود، گفت: دانشگاه علوم پزشکی بابل توفیقات چشمگیری در حوزه های علمی، دانشی، مهارتی و... دارد که شایسته تحسین است.

وی با بیان اینکه مطالبه گری و طرح مشکل باید با ارائه راهکار همراه باشد، افزود: مسئولین باید دغدغه مند و باانگیزه در جبهه انقلاب به مردم خدمت کنند.

عزیززاده گرجی به منویات رهبری درخصوص مردمی سازی امورات اشاره کرد و گفت: هرجا کار به مردم واگذار شد موفق عمل کردیم.

وی برلزوم تقویت تشکل های مردمی و دانشجویی تاکید کرد و ادامه داد: مردمی سازی دولت به توصیه رهبری و پیگیری رئیس دولت سیزدهم با قوت در دست اجراست.

عزیززاده گرجی به مشکل بیکاری و میل تحصیلکرده ها جهت کسب شغل اداری اشاره کرد و گفت: بخش اعظم ادارات، دستگاه های دولتی و شهرداری ها نیروی مازاد داریم باید تحصیلکرده های دانشگاهی به اشتغال زایی و تولید فکر کنند.

وی بیان کرد: کشاورزی و مجموعه های صنعتی استان نیازمند نیروی انسانی است آمادگی داریم که تسهیلات اشتغالزایی برای تحقق تولید و اشتغال پایدار به متقاضیان اعطا شود.

عزیززاده گرجی به انتخابات اشاره کرد وگفت: دولت سیزدهم با انباشتی از مشکلات مواجه است، خدمت به مردم و رفع دغدغه های ملت اراده جدی دولت و شخص آیت الله سیدابراهیم رئیسی است.

وی به مشکلات زیرساختی برای صادرات محصولات باغی و کشاورزی مازندران به کشورهای حاشیه خزر اشاره کردو افزود: به همت استاندار مازندران اکنون زمینه صادرات دریایی و هوایی از مازندران محقق شده است.

عزیززاده گرجی همچنین در خصوص ساماندهی موارد مصرف ارز ترجیحی در بحث دارو و درمان، ثبات مدیریت در سطح استان، رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار شهرستان، پسماند، ترافیک افسار گسیخته شهری بابل، سگ های ولگرد، جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز و توجه ویژه به بخش فرهنگی دانشگاه ها نیز به سوالات دانشجویان پاسخ گفتند.

کد خبر 1738728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha