رسانه ها نقش مهمی در امیدآفرینی و بیان دستاوردهای انقلاب دارند

سردار ملک شاهکوهی با اشاره به نقش مهم رسانه ها در سفر دوم رئیس جمهور به استان گلستان، گفت: پیشرفت گلستان نیازمند وحدت و انسجام است و در این بین رسانه ها نقش مهمی در امیدآفرینی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سردار علی ملک شاهکوهی امروز (چهارشنبه ۲۲ آذر) در مراسم آغاز جام رسانه امید در گلستان گفت: جام رسانه امید از امروز با رمز «یا فاطمه الزهرا(س)» در استان گلستان آغاز به کار کرده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان با اشاره به توجه ویژه رئیس جمهور به گلستان، افزود: همه باید کاری انجام دهیم تا استان گلستان در سطح ملی سربلند باشد.

وی، فضای مجازی را ریشه اغتشاشات سال قبل بیان کرد و گفت: رسانه های داخلی با نقش کلیدی خود به دشمنان اجازه اتفاقات ناگوار به دشمنان را ندادند و نقشه های آنان را سرکوب کردند.

ملک شاهکوهی ادامه داد: احیای خلیج گرگان در ۲ سال گذشته اقدام بسیار بزرگی بود که با حضور منحصر به فرد رئیس جمهور انجام شد.

وی با اشاره به نقش مهم رسانه ها در سفر دوم رئیس جمهور به استان، گفت: پیشرفت گلستان نیازمند وحدت و انسجام است و در این بین رسانه ها نقش مهمی در امیدآفرینی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: در حال حاضر باید مردم را امیدوار کرد و ناامیدی از اهداف دشمنان است.

کد خبر 1738768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha