باید در راستای ترویج فرهنگ نماز در جامعه حرکت کنیم

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه باید در راستای ترویج فرهنگ نماز حرکت کنیم، گفت: نیازمند تدوین سند و برنامه‌ای پنج ساله در موضوع نماز هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مرادعلی پیوند» امروز در آئین ششمین اجلاسیه استانی نماز استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نماز تنظیم گر زندگی افراد است، اظهار کرد: مقوله مهم نماز در مساجد، مدارس و دانشگاه ها که قرار است مدیران آینده ما را تربیت کنند، مورد توجه ویژه قرار گیرد

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه باید در راستای ترویج فرهنگ نماز حرکت کنیم، گفت: نیازمند تدوین سند و برنامه‌ای پنج ساله در موضوع نماز هستیم تا وضع موجود و وضعیت مطلوب دستگاه ها در این سند مشخص و تقسیم کار صورت گیرد.

وی ادامه داد: کسانی که در راستای عملیاتی کردن این سند حرکت کردند تشویق و از کم کاری ها در این زمینه توضیح خواسته شود.

پیوند ضمن اشاره به اینکه بودجه لازم برای تدوین سند جامع نماز در اختیار متولیان قرار می گیرد، افزود: می طلبد با بهره گیری از ظرفیت دانشگاه ها نقشه راهی در حوزه نماز تهیه و تدوین شود.

گفتنی است، کمیته امداد، جهاد کشاورزی، اقتصاد و دارایی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی، شرکت پخش فرآورده های نفت، اداره فناوری و ارتباطات، پست، فرهنگ و ارشاد، ورزش و جوانان، استانداری، علوم پزشکی، بانک سپه ،تامین اجتماعی و استاندارد در این اجلاسیه مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر 1738784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha