زمین مورد نیاز برای ساخت فضای آموزشی در طرح نهضت ملی مسکن تعیین شده است

اسماعیلی گفت: زمین مورد نیاز برای ساخت فضای آموزشی در طرح‌های نهضت ملی مسکن استان مهیا و اقدامات لازم در این زمینه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از راه و شهرسازی استان زنجان، اصغر اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان در جلسه احداث مدارس طرح های نهضت ملی مسکن استان، افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان نسبت به ساخت مدارس در سایت های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان بسیار تاکید دارد و اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده است.

وی با یادآوری اینکه ساخت ۲ مدرسه در کوی زنگان شهر زنجان آغاز شده که به طور میانگین از پیشرفت ۳۵ درصدی برخوردار است، گفت: برای احداث مدرسه در کوی زیتون، مهرآرا و خرداد هم برنامه ریزی لازم انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در اجرای طرح نهضت ملی مسکن به تخصیص زمین برای کاربری های با سرانه های عمومی توجه لازم صورت گرفته است.

به گفته وی، سهم استان از طرح نهضت ملی مسکن ۶۱ هزار واحد مسکونی است، طبق برنامه ۲۷ هزار واحد مسکونی در بخش حمایتی، ۱۲ هزار واحد در بخش خود مالکی، ۲ هزار واحد در بخش بافت فرسوده و ۲۰ هزار واحد نیز در بخش مسکن روستایی احداث می‌شود.

اسماعیلی با بیان اینکه از ۲۷ هزار واحد مسکونی در بخش حمایتی حدود ۱۸ هزار واحد تخصیص پروژه شده است، خاطرنشان کرد: حدود ۲ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در سفر قریب الوقوع رییس جمهور به استان زنجان افتتاح می شود.

کد خبر 1738872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha