در تولید تجهیزات دفاعی از فناوریهای نوین دنیا برخوداریم

سردار شیرازی با بیان اینکه نیازمندیهای تجهیزات دفاعی در داخل کشور تولید می شودگفت: امروز در تولید تجهیزات دفاعی به دستاوردهای چشمگیری رسیده ایم و از فناوری های نوین جهانی برخوردار هستیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، سردار محمد شیرازی رییس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل در مراسم اختتامیه نخستین نمایشگاه جامع تربیت و آموزش ارتش انقلابی انقلابی با بیان اینکه این نمایشگاه در اثربخشی برای کشور بسیار حائز اهمیت است گفت: آموزش و تربیت یکی از موضوعات مورد تاکید مقام معظم رهبری است  یعنی نتیجه آموزش باید با تربیت افسران و درجه داران و کارکنان در جنبه نظامی و کارآمدی برای نیازهای فردا باشد.
وی تصریح کرد:  ما باید  از تجربیات گرانقدر افراد در دفاع مقدس بعنوان یک اساتید محترم بتوانیم  در تربیت جوانان برای تعالی ایران اسلامی  استفاده کنیم.
سردار شیرازی با اشاره به برگزاری نمایشگاه آموزش و تربیت ارتش انقلابی افزود: این نمایشگاه یه مدل اثربخشی است که دیگران ببینند که می شود این  کارکرد شناختی را در دانشگاه ها نیز داشته باشیم.
وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همواره به ما در نیروهای مسلح تاکید دارند که کاری در طراز انقلاب اسلامی انجام دهید و این طراز انقلاب اسلامی بسیار والا است که رسیدن به این نقطه کار آسانی نیست و باید با مجاهدت و تلاش فراوان به آن سمت حرکت کنیم.
وی گفت: امروز به لطف خدا و رهبری امام خمینی ره و مقام معظم رهبری در مسیر پیشرفت قرار گرفته و به دستاورد های بسیار قابل توجه ای رسیده ایم.
سردار شیرازی اظهار کرد:  امروز در تولید تجهیزات دفاعی به دستاوردهای چشمگیری رسیده ایم و از فناوری های نوین جهانی برخوردار هستیم.
وی یادآور شد: در حالی که یک روز همه این نیاز ها از خارج تهیه می شد اما امروز همه این نیاز ها در داخل کشور تولید می شود  به شکلی که آنها که یک روز ما به توانمندی های  آنها نیاز داشتیم، امروز آنها نیازمند توانمندی های ما هستند و به دنبال دانش و فناوری های ما هستند.
وی ادامه داد: تربیت را یک اصل بسیار قابل توجه است و بحث تربیت در کنار اراده و عقیده و ایمان  اصولی است که یک نیروی انسانی را به حدی بالا می برو که می تواند تفاوت ها را رقم
 بزنند.
رییس دفتر نظامی فرماندهی معظم کل قوا گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا و ایثارگری ملت به توانمندی رسیده که دنیا و جهانیان به سمت آن میآیند و شما می بینید که ندای حق طلبی ایران در جهان مشتاقان بسیاری دارد و فشار ها و محدودیت های قدرت های استکباری نمی تواند مانع گرویدن آزاد مردان به سوی ندای حق طلبی ایران در جهان باشد.
کد خبر 1738923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha