نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش‌آموزان آستارا برپا شد

اولین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش‌آموزان آستارایی در محل مرکز رشد واحدهای فناور این شهرستان برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، آیین گشایش اولین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش‌آموزان آستارایی امروز(پنجشنبه، ۲۳ آذر) با حضور مدیر مراکز رشد واحدهای فناور استان گیلان، مدیر آموزش و پرورش، رئیس مرکز فنی‌ و حرفه‌ای شهید اشجعی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس شورای اسلامی شهرستان، رئیس شورای شهر، رئیس مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مدیران و دبیران مدارس و اولیای دانش‌آموزان در محل مرکز رشد واحدهای فناور این شهرستان برگزار شد.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش‌آموزان آستارا برپا شد

بهاره پورمرادی در آیین گشایش نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش‌آموزان، اظهارکرد: نمایشگاه مذکور به مناسبت هفته پژوهش و فناوری برپا شد.

مدیر مراکز رشد واحدهای فناور استان گیلان با بیان‌اینکه ۲۴ دانش‌آموز آستارایی در نمایشگاه آثار و دست ساخته‌های خود را در معرض نمایش گذاشته‌اند، افزود: شهروندان و علاقه‌مندان می‌توانند با حضور در محل برپایی نمایشگاه از دستاوردهای دانش‌آموزان در حوزه‌های علمی و الکترونیکی بازدید کنند.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش‌آموزان آستارا برپا شد

وی تعداد دستاوردهای و آثار به نمایش گذاشته شده در اولین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش‌آموزان را ۵۸ اثر اعلام کرد و گفت: دانش‌آموزانی که در نمایشگاه آثار خود را به معرض نمایش گذاشته‌اند، ۵ تا ۱۷ سال سن دارند.

پورمرادی، دانش‌آموزان را آینده‌سازان و امیدهای فردای کشور دانست و گفت: باید از ایده‌ها و خلاقیت‌های دانش‌آموزان حمایت شود.

نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش‌آموزان آستارا برپا شد

مدیر مراکز رشد واحدهای فناور استان گیلان با بیان‌اینکه اولین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی دانش‌آموزان آستارایی به همت مرکز رشد واحدهای فناور این شهرستان و مشارکت آموزش و پرورش و مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برپا شد، خاطرنشان‌کرد: در پایان از دانش‌آموزانی که آثار خود را به معرض نمایش گذاشته بودند، با اهدای لوح و تندیس تجلیل شد.

کد خبر 1738951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha