امام جمعه محمدشهر:

هنر متعهد دینی در قالب مدرسه تئاتر شبستان امکان ظهور دارد

ظرفیت کانون های مساجد محمدشهر زمینه رشد و پویایی شاخص های فرهنگی شهر است
هنر متعهد دینی در قالب مدرسه تئاتر شبستان امکان ظهور دارد

حجت الاسلام خوانساری با تقدیر از تلاش های انجام شده در عرصه هنر تئاتر و برپایی جشنواره مدرسه تئاتر شبستان گفت: ظرفیت مساجد در عرصه رشد و بالندگی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد قابلیت ظهور دارد به ویژه در زمینه هنر تئاتر که در طول سال های اخیر به ویژه در سال های پس از انقلاب شاهد موفقیت ها و دستاوردهای قابل تأملی بودیم.  

سیدتقی غضنفری خوانساری در جریان بازدید از دومین روز اجرای طرح مدرسه تئاتر شبستان که پنجشنبه ۲۴ آذر در سالن شهدای مدافع سلامت در محمدشهر اجرا شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: هنر متعهد دینی در قالب مدرسه تئاتر شبستان امکان ظهور دارد.

امام جمعه محمدشهر افزود: ظرفیت مساجد در عرصه رشد و بالندگی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد قابلیت ظهور دارد به ویژه در زمینه هنر تئاتر که در طول سال های اخیر به ویژه در سال های پس از انقلاب شاهد موفقیت ها و دستاوردهای قابل تأملی بودیم.  

وی با ذکر و یادآوری چند نمونه از تئاترهای اثرگذار در حوزه مسجد بیان کرد: رویکرد تحقق هنر متعهد و آیینی با حمایت و همراهی فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد محقق می شود و در این رابطه شعار بازگشت به مساجد با هدف تحقق مسجد تراز اسلامی مطرح شده است.

امام جمعه محمدشهر با تقدیر از ستاد کانون های مساجد استان البرز، شورا و شهرداری محمدشهر در اجرای طرح مدرسه تئاتر شبستان خاطرنشان کرد: محمدشهر با ظرفیت و پتانسیل قابل توجهی از حضور نوجوانان و جوانان کارآمد میزبان این دوره از جشنواره مدرسه تئاتر شبستان بود که انتظار می رود با تداوم این طرح شاهد موفقیت های بیشتری باشیم.  

کد خبر 1738978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha