حضرت زهرا (س) تنها رزمنده جبهه انحراف ستیزی امت اسلامی

حجت الاسلام حسین فضیلتی نیا گفت: پس از رحلت نبی مکرم اسلام (ص)، حضرت زهرا (س) تنها رزمنده جبهه انحراف ستیزی امت اسلامی بود چرا که قرار نبود امام علی(ع) برای رفع این انحراف بجنگد چون موجب از بین رفتن دین در آینده می شد.

حجت الاسلام حسین فضیلتی نیا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، دعوت به سوی خدا را هدف اصلی پیامبر (ص) برشمرد و گفت: رسول اکرم (ص) می فرماید؛ من مردم را فقط به خدا دعوت می کنم و این دعوت از سر بصیرت است‌ چرا که من موحدم و به تسبیح و توحید رسیده ام.

این کارشناس دینی بیان کرد: وجود ارزشمند سید الساجدین (ع) در یکی از مناجات های پانزده گانه چنین گفته است؛ «یا نَعِیمِی وَ جَنَّتِی وَ یَا دُنْیَایَ وَ آخِرَتِی» ای نعمت دهنده من بهشت من دنیا و آخرت من.

وی با بیان اینکه پیامبر گرامی اسلام دائما مردم را به سوی عبودیت خدا دعوت می کرد، افزود: اگر در جامعه ما این مشکل حل شود، همه چیز حل خواهد شود و دنیای ما نیز به سامان می رسد و چنانچه این مشکل حل نشود اگر در کاخ  مجلل زندگی کنیم باز هم بدبخت خواهیم بود.

حجت الاسلام فضیلتی نیا ابراز کرد: چه کسی می تواند بر جای پیامبر بنشیند و همان دعوت را داشته باشد و همان راه را ادامه دهد و مردم را فریب ندهد و قدرت طلبی خودش را زیر پوشش خیرخواهی مخفی نکند؟.

رییس اداره تبلیغات اسلامی عنبرآباد اظهار کرد: به نظر غالب اهل سنت و شیعه، این علی (ع) است که با پیغمبر (ص) همدل و هم نفس بود، اوست که به توحید رسیده و فقط اوست که می تواند این دعوت را ادامه دهد و در سایه دعوت اوست که انسان به خدا می رسد.

 وی عنوان کرد: متاسفانه پس از رحلت نبی مکرم (ص)، امت به انحراف رفت و عده ای صدیقه طاهره (ع) را هتک حرمت کردند، مگر پیغمبر نفرمود؛ «مَنْ آذَاهَا فِی حَیَاتِی کَمَنْ آذَاهَا بَعْدَ مَوْتِی وَ مَنْ آذَاهَا بَعْدَ مَوْتِی کَمَنْ آذَاهَا فِی حَیَاتِی وَ مَنْ آذَاهَا فَقَدْ آذَانِی وَ مَنْ آذَانِی فَقَدْ آذَی اللَّهَ» کسی که او را بیازارد، مرا آزرده است و کسی که مرا بیازارد، خدا را آزرده است و این بزرگترین انحراف بعد رسول خدا (ص) در مدینه بود.

حجت الاسلام فضیلتی نیا تصریح کرد: امروز بت پرستی مدرن، دعوت به دنیا پرستی است، همان چیزی که آمریکا امروز جهان را به آن دعوت می کند، مگر جزء بت پرستی مدرن و دنیا پرستی چیز دیگری است؟.

این کارشناس دینی اضافه کرد: شیطان یکی را با پول و یکی را با برق شمشیر می خرد و به دنبال حاکمان جور می آورد و هماهنگ می کند و بارها حضرت صدیقه طاهره (س) متذکر و یادآور واقعه غدیر شد اما انحراف شکل گرفته بود، دلیل آن هم عدم توجه امت اسلامی به سفارش پیامبر اکرم (ص) بود و تنها تعداد انگشت شماری بر عهد خود با پیامبر اسلام باقی ماندند.

وی بیان کرد: پس از رحلت نبی مکرم اسلام (ص)، حضرت زهرا (س) تنها رزمنده جبهه انحراف ستیزی امت اسلامی بود چرا که قرار نبود امام علی(ع) برای رفع این انحراف بجنگد چون موجب از بین رفتن دین در آینده می شد.

حجت الاسلام فضیلتی نیا ابراز کرد: میدان جنگ با انحراف ستیزی در دست فاطمه(س) قرار گرفت و در این انحراف ستیزی نیز موفق شد چنانکه اکنون در زمین میلیونها انسان آزاده اشهد ان علی ولی الله می گویند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی عنبرآباد خاطرنشان کرد: گر چه انحراف ستیزی، حضرت زهرا(س) را به قهرمان امت اسلامی تبدیل کرد اما به قیمت شهادت ایشان تمام شد و درد، رنج، غم و غصه ای را نصیب حضرت علی (ع) کرد که تا پایان عمر همراه آن حضرت بود.

وی عنوان کرد: از اعتراضات بی بی دوعالم می‌توان به رفتن شبانه حضرت درب خانه مهاجرین و انصار برای روشنگری، ایراد خطبه فدکیه، صحبت با عیادت کنندگان از ایشان و سفارش به کفن و دفن شبانه اشاره کرد.

حجت الاسلام فضیلتی نیا گفت: پس از شهادت جانسوز حضرت صدیقه کبری(س) بنا به دلایلی، انصار بسیار فقیر شدند و عقب افتادند تا جایی که نان شب نداشتند اما قریش، صاحبان ثروت و جاه بودند و این از مواردی بود که حضرت به زنان انصار پیشگویی فرمود؛ به خاطر پشت کردن به ولایت کارشان به اینجا نیز خواهد رسید بلکه بالاتر در واقعه حَرَّه جنایات بسیار وحشتناکی اتفاق افتاد و این حاصل انحراف از مسیر حق و ولایت است.

کد خبر 1739004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha