کارگاه آموزش عکاسی در جیرفت برگزار شد

حجت الاسلام سید احمد حسینی گفت: با حضور بیش از ۳۰ نفر از عکاسان جنوب کرمان کارگاه آموزشی عکاسی در جیرفت برگزار شد.

حجت الاسلام سید احمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، آموزش در همه حوزه های فرهنگی و هنری را امری ضروری خواند و گفت: عکاسی یکی از مهمترین هنرهای امروزی است که می توان از آن کسب درآمد کرد بنابراین باید به امر آموزش در این زمینه اهمیت بیشتری داده شود.



مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه عکس یکی از بارزترین و شاخص ترین مولفه های ثبت وقایع است، ابراز کرد: یک عکس شاید بتواند یک فرصت بزرگی را به وجود بیاورد.


وی با اشاره به این که در حوزه هنری و مذهبی عکاسی از جایگاه ویژه ای برخوردار است، اظهار کرد: همان طور که می دانید در جنگ ها و انقلاب های دنیا برخی عکس ها مسیر یک جریان را تغییر داده اند.


حجت الاسلام حسینی با اشاره به درآمدزایی شغل عکاسی در حوزه های صنعتی، علمی، هنری و فرهنگی اظهار کرد: امروزه عکاسی به یک شغل با درآمد مطلوب تبدیل شده است و اگر کسانی که در این حرفه مشغول به کار هستند به آموزش و یادگیری عکاسی اهمیت دهند قطعا چندین برابر هزینه هایی که برای آموزش کرده اند را دریافت خواهند کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با اشاره به این که اگر با علم روز و خواست مخاطبان خود آشنایی کامل داشته باشید موفقیت شما دوچندان خواهد شد، عنوان کرد: این مهم با آموزش مستمر محقق می شود و علاوه بر این نیز دورهمی ها باعث انتقال تجربیات و دانش هنرمندان به یکدیگر خواهد شد و کار بهتر و با ارزش تری ارائه خواهید شد.

وی با بیان اینکه ارشاد اسلامی نقش نظارتی و حمایتی را بر عهده دارد، یادآور شد: کارگاه آموزشی عکاسی با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان به همت موسسه فرهنگی هنری ندای دیانت سبزواران برگزار شد.

حجت الاسلام حسینی گفت: این کارگاه با حضور یکی از اساتید برجسته عکاسی کشور و با حضور بیش از ۳۰ نفر از عکاسان جنوب کرمان در شهرستان جیرفت برگزار شد.

کد خبر 1739141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha