دیدار و جلسه پروفسور جلال الدین غنوی با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه

 پروفسور جلال الدین غنوی، مخترع نخستین نای مصنوعی جهان و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه دیدار و گفتگو کردند.

خبرگزاری شبستان، گروه دین و اندیشه، پروفسور جلال الدین غنوی، مخترع نخستین نای مصنوعی جهان، مبتکر کبد زیست مصنوعی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به همراه دکتر مرتضی موسی‌خانی، استادتمام رشته مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران، رئیس سرای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و بنیان‌گذار و رئیس کمیته ملی ربوکاپ ایران با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور دیدار و گفتگو کردند.

پروفسور غنوی در این دیدار با اشاره به پیشینه غنی فرهنگ وقف در حوزه سلامت ، استفاده از این رویکرد غنی نیک اندیشانه و انسان دوستانه را در زمینه بهداشت و درمان موهبتی ارزنده خواند و خواستار حمایت اوقاف از دستاوردها و تجهیزات پزشکی دانش بنیان شد.

گفت و گو و تبادل نظر در زمینه همکاری سازمان اوقاف و شرکت دانش بنیان در زمینه تولید خوراک دام، از دیگر محورهای دیدار عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بود و مقرر شد در استان قزوین به صورت آزمایشی خوراک دام تولیدی توسط شرکت دانش بنیان با همکاری سازمان اوقاف تولید شود و پرورش دام را با آن علوفه آغاز کنند در صورت موفقیت در سایر استانها نیز اجرا شود

کد خبر 1739222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha