برگزاری دسته عزاداری خیابانی سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در آستارا و لوندویل

حجت‌الاسلام رضازاده از برگزاری دسته عزاداری خیابانی با حضور عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) به مناسبت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در شهرهای آستارا و لوندویل خبر داد.

حجت‌الاسلام حسینعلی رضازاده با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا(س) به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم عزداری خیابانی فردا(یکشنبه، ۲۶ آذر) در شهرهای آستارا و لوندویل برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه دسته عزاداری خیابانی در شهرهای اعلام شده، از ساعت ۱۰ صبح راه‌اندازی می‌شود، افزود: دسته عزاداری خیابانی در شهر آستارا از روبروی سپاه ناحیه آستارا به سمت مسجد حضرت زهرا(س) و در لوندویل از مسجد جامع این شهر به طرف مسجد حضرت زهرا(س) راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح‌کرد: سخنران ویژه برنامه سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در شهر آستارا حجت‌الاسلام حسینعلی رضازاده رئیس اداره تبلیغات اسلامی است و در ویژه برنامه شهر لوندویل نیز حجت‌الاسلام سید رضایی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه آستارا سخنرانی می‌کند.

حجت‌الاسلام رضازاده گفت: در ویژه برنامه شهر آستارا اعضای کانون مداحان این شهرستان و در برنامه عزاداری شهر لوندویل اسماعیل حسین‌پناه در سوگ شهادت حضرت زهرا(س) روضه‌خوانی و مداحی می‌کنند و سینه‌زنی از دیگر بخش‌های برنامه‌های مذکور خواهد بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا در پایان از شهروندان آستارایی و لوندویلی و عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) خواست در این مراسمات معنوی حضوری گسترده داشته باشند.

کد خبر 1739234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha