دوچرخه‌سوار ایرانی برای ترویج فرهنگ درختکاری رکاب می‌زند

کرامت عزیززاده دوچرخه‌سوار جهانگرد ایرانی با هدف ترویج درختکاری شهرها و روستاهای ایران را رکاب می‌زند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، کرامت عزیززاده امروز(شنبه، ۲۵ آذر) در حاشیه کاشت درخت در محوطه اداره منابع طبیعی وآبخیزداری این شهرستان، اظهارکرد: در قالب طرح کاشت یک میلیارد درخت در سراسر کشور به همراهی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری و کارکنان اداره آستارا، اقدام به کاشت نهال در محوطه اداره کردم.

دوچرخه‌سوار جهانگرد آستارایی با بیان‌اینکه در قالب اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت قرار است روستاها و شهرهای ایران را رکاب بزنم و اقدام به کاشت درخت کنم، افزود: هدفم از رکاب‌زنی و درختکاری در روستاها و شهرهای ایران، ترویج فرهنگ درختکاری در بین آحاد مردم است.

وی با اشاره به اینکه ۷۲ کشور دنیا را رکاب زده‌ام و در مدت فعالیت در رشته دوچرخه‌سواری، ۴۳ هزار نهال در کشورهای مختلف دنیا و همچنین ایران اسلامی کاشته‌ام، گفت: ان‌شاء‌الله بتوانم سفیر و نماینده خوبی در راستای ترویج فرهنگ درختکاری در جامعه باشم.

مازیار رضوی نیز در حاشیه کاشت درخت در محوطه اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا، اظهارکرد: در قالب طرح کاشت یک میلیارد درخت قرار است به همت جمعی مردم و دستگاه‌های اجرایی طی ۴ سال یک میلیارد درخت در سراسر کشور کاشته شود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان خاطرنشان‌کرد: قطعا همکاری افرادی همچون کرامت عزیززاده به عنوان سفیر منابع طبیعی و محیط زیست در تحقق این امر کمک شایانی برای اجرای این طرح  و تشویق و ترغیب مردم برای درختکاری و اشاعه فرهنگ درختکاری خواهد بود.

کد خبر 1739267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha