اهالی شهر صنعتی اراک میزبان لاله های فاطمی

همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها، اهالی شهر صنعتی اراک در مسجد امام جعفر صادق (ع) میزبان لاله های فاطمی شد.  

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، همزمان با شب شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها اهالی شهر صنعتی اراک میزبان لاله های فاطمی شدند. 

بنا بر این گزارش در مراسمی که بعد از نماز مغرب و عشا و با حضور گسترده مردم ولایتمدار و دوستداران اهلی بیت(ع) شهر اراک و اهالی شهر صنعتی به ویژه نسل جوان و نوجوان برگزار شد، یک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس با استقبال جوانان و نوجوانان وارد مسجد شد.  

اهالی شهر صنعتی اراک میزبان لاله های فاطمی

در این مراسم حجت الاسلام میرسپاه نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، گفت: این شهدای گمنام همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها فضای ایران اسلامی را معطر به عطر شهادت کرده و مردم نیز با شکوه خاصی از این لاله های فاطمی استقبال کردند.  


این سخنران برجسته کشوری تبیین سیره و منش فاطمی را ضروری دانست و بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان امری ضروری است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به جذب جوانان به مساجد تاکید کرد و ادامه داد: مدیران و مسئولان و ائمه جماعت مساجد باید زمینه را برای حضور و جذب جوانان به مساجد فراهم کنند.

اهالی شهر صنعتی اراک میزبان لاله های فاطمی

حجت الاسلام میرسپاه بر انس هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان به مساجد تاکید کرد و اظهار کرد: حضور جوانان و نوجوانان در مساجد و ارتباط با این پایگاه های دینی و فرهنگی راهی برای جلوگیری از توطئه های دشمنان است.  


این سخنران برجسته کشوری، در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت فرزند آوری و ترویج این مهم در جامعه تاکید کرد و ادامه داد: باید با فراهم آوردن زمینه ازدواج آسان جوانان و ترغیب و ترویج فرهنگ فرزند آوری کشور را از بحران پیری جمعیت دور کنیم.

کد خبر 1739281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha