حضرت فاطمه زهرا(س) معرف نهایت کمال زن و اوج عروج یک انسان است

به گفته حجت الاسلام مرادپور ، با نور حضرت فاطمه (س) می‌توان در مسیری حرکت کرد که به خداوند منتهی می‌شود، ایشان معرف نهایت کمال زن و اوج عروج یک انسان است.

حجت‌الاسلام سعید مرادپور، امام جمعه ابهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا (س)، به تبیین ابعاد مختلف زندگی ایشان پرداخت. 


وی ادامه داد: حضرت زهرا (س) انسان بی‌نظیری است که شخصیت ایشان در وصف نمی‌گنجد، ایشان موحد در راه الهی و محبوب خداوند متعال است.

امام جمعه ابهر به فرمایش پیامبر گرامی اسلام (ص) که فرمودند: ای سلمان! دوستی فاطمه در ۱۰۰ جایگاه سود می‌بخشد که ساده‌ترین این جایگاه‌ها مرگ و قبر و میزان و محشر و صراط‍‌ و محاسبه است، گفت: حضرت زهرا (س) ام‌ابیها و حلقه وصل دو دریای عظیم نبوت و امامت است. 


حجت الاسلام مرادپور با یادآوری اینکه پیامبر اکرم (ص) بارها و بارها به معرفی شخصیت ایشان پرداخته است، تصریح کرد: پیامبر (ص) فرمودند، هر که دخترم فاطمه از او راضی باشد من از او راضیم و هر که من از او راضی باشم خدا از او راضی است و هر که فاطمه بر او خشم بگیرد، من بر او خشم می‌گیرم و هر کس من بر او خشم بگیرم خدا بر او خشمگین است.


وی از حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان کوثر خدا یاد کرد و افزود: جمال و جلال خداوندی در وجود فاطمه تجلی یافته است. 


به گفته امام جمعه ابهر با نور فاطمه (س) می‌توان در مسیری حرکت کرد که به خداوند منتهی می‌شود، ایشان معرف نهایت کمال زن و اوج عروج یک انسان است.

کد خبر 1739305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha