محفل انس با قرآن در لامرد برگزار شد + عکس

محفل انس با قرآن با حضور قاریان بین المللی قرآن کریم در مسجد حسین بن علی(ع) خندق شهر لامرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار شبستان فارس، مراسم ماهیانه و ششمین مراسم محفل انس با قرآن کریم همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد حسین بن علی (ع) محله خندق شهر لامرد و با حضور قاریان بین المللی قرآن کریم، امام جمعه شهرستان و استقبال باشکوه مردم و دوست داران فاطمی و قرآنی برگزار شد.

حجت الاسلام محمدجواد آزاد امام جمعه شهرستان لامرد در این محفل نورانی و قرآنی با بیان این مطلب که برپایی "محافل انس با قرآن" باعث ترویج سبک زندگی اسلامی می شود اظهار کرد: قرآن کتابی برای تمام اعصار و قرون است و در تمام زمینه های زندگی بشری اعم از فرهنگ، اجتماع، تربیت و... راهکار و برنامه مدونی دارد.

وی افزود: توجه به آیات الهی می تواند ما را در راه سعادت دنیوی و اخروی رهنمون سازد و این مسیری است که بزرگان دین و شهدا پی کردند.

امام جمعه لامرد گفت: برگزاری این محافل برکات و اهداف زیادی دارد که ترویج فرهنگ قرآنی و تدبر در آیات الهی مهم‌ترین آنها می باشد و ترویج قرآن در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص نسل جوان می تواند در برابر تهدیدات و معضلات اجتماعی بایستیم.

امام جمعه لامرد خاطرنشان کرد: برگزاری این محافل می تواند آثار معنوی کلام نور و ترویج فرهنگ قرآنی را به خصوص در بین نسل جوان به دنبال داشته باشد.

در این آیین معنوی که با حضور دوتن از قاریان حرم حضرت معصومه(س) صورت گرفت، حافظ و قاری روشن دل بین المللی حاج احمد دباغ و قاری و استاد برتر کشوری اعتصام زینعلی به اجرا و قرائت قرآن پرداختند.

همچنین، اجرای زیبای گروه تواشیح اِسراء لامرد در این محفل قرآنی رنگ و جلای  دیگری به این مراسم معنوی بخشید.خبرنگار: محمود صابری زاده

کد خبر 1739322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha