بدرقه شهدا با اشک های فاطمی

گیلانی های غیور، انقلابی و ولایتمدار امروز با پیکر ۶ شهید گمنام و «بابانیا» شهید مدافع نظم و امنیت وداع، و با اشک های فاطمی خود برای خاکسپاری در مکان های در،نظر گرفته بدرقه شان کردند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، اجتماع عزاداران فاطمی و مراسم تشییع پیکر مطهر شهید نظم و امنیت ستواندوم «حسن بابانیا» و ۶ شهید گمنام امروز(یکشنبه، ۲۶ آذر) همزمان با سالروز شهادت دخت نبی اکرم (ص) از معراج شهدا تا میدان شهدای ذهاب شهرستان رشت برگزار شد.

در مراسم وداع با پیکر ستواندوم حسن بابانیا، مقامات کشوری و لشگری گیلان در ستاد انتظامی استان حضور داشتند.
«بابانیا» در پی حمله (شامگاه پنجشنبه، ۲۳ آذر) گروه تروریستی به مقر انتظامی راسک به همراه ۱۰ نفر دیگر از کارکنان ناجا به شهادت رسید.

پیکر پاک این شهید والامقام پس از تشییع در مرکز استان، به زادگاهش در شهرستان املش منتقل و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده خواهد شد.

۶ شهید گمنام نیز هر کدام ساعت ۱۴ امروز در مراسم های جداگلنه ای تشییع و در حسینیه (بازار شهر) رحیم آباد رودسر، پارک شهید هادی زاده شهر لولمان، پارک شهید گمنام رودبنه لاهیجان، پارک سردار جنگل شهرستان خمام، پارک ساحلی شهر منجیل شهرستان رودبار و پارک شهدای گمنام سنگر به خاک سپرده خواهند شد.

بدرغه شهدا با اشک های فاطمی

بدرغه شهدا با اشک های فاطمی

بدرغه شهدا با اشک های فاطمی

کد خبر 1739342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha