پیام قدردانی امام جمعه و فرماندار گلوگاه از حضور پر شور مردم در تشییع شهید گمنام 

امام جمعه و فرماندار شهرستان گلوگاه در پیامی از حضور پرشور مردم شهیدپرور و ولایتمدار گلوگاه در تشییع و تدفین شهید گمنام قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستانازاستانمازندران، حجت الاسلام و المسلمین جلیل دماوندی امام جمعه و مهدی داودی فرماندار شهرستان گلوگاه در پیامی از حضور حماسی مردم ولایتمدار گلوگاه در تشییع و تدفین شهید گمنام تشکر کردند.

متن این‌پیام به شرح زیر است:

بِسمِ رَبِّ الشُهَداءِ وَ الصِّدّیقین

سلام و صلوات به روح پرفتوح امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و سلام بر رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و درود بر روح پاک شهیدان که با خون خود انقلاب اسلامی را عزت و سربلندی بخشیدند.  

در این ایام که ایران اسلامی عزادار شهادت دخت نبی مکرم اسلام (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) است، عروج شهدای گمنام، آسمان ایران را آکنده از عطر شهادت کرده و از این گذر افتخار بزرگی که نصیب مردم مؤمن، انقلابی، با بصیرت و ولایتمدار شهرستان گلوگاه شده، ورود پیکر پاک و مطهر شهید گمنام از جنس آلاله فاطمی به این خطه است.

حضور پرشور و غیر قابل توصیف مردم ولایت مدار شهرستان در مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس، بیانگر عشق و ارادت و دلبستگی‌ مردم به شهدا، نظام و ولایت بوده که مسلماً اجر و پاداش آن در نزد خداوند و خود شهید محفوظ خواهد ماند.

اینجانبان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهید خوشنام و میهمان این شهرستان، از آحاد مردم شریف شهرستان اعم از مردان و زنان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، رزمندگان، جانبازان و آزادگان، اعضای شوراهای اداری، تأمین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، فرماندهان و نیروهای مقاوم سپاه، فراجا، سربازان گمنام امام زمان (عج)، بسیجیان، راهور، دستگاههای مختلف خدمت رسان، شوراهای شهر، بخش و روستاها، شهردار و مجموعه پرسنل شهرداری، مسئولین و اعضای کمیته‌های پنج گانه، جامعه روحانیت و ذاکران، گروه سرود، گروه تبلیغات صوتی، خبرنگاران، اصحاب رسانه و همه زحمت کشان، به واسطه حضور، هماهنگی و اجرای قابل تحسینِ مراسم استقبال، تشییع و خاکسپاری شهید گمنام، کمال تقدیر و تشکر را داشته، از خداوند متعال، توفیق سلامتی همگان و تداوم در امر پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب و خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی را مسئلت می‌نماییم.

کد خبر 1739441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha