امروز مسئله مهم برای ما بصیرت و تشخیص جبهه حق از باطل است

فرمانده هوافضای سپاه گفت: امروز مسئله مهم برای ما بصیرت و تشخیص جبهه حق از باطل است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در یادوراه شهدا و گرامیداشت ۱۴۴ شهید شهرستان آشتیان و سردار شهید جعفر نجفی که با حضور علما ، خانواده معظم شهدا ، مسئولین شهری و آحاد مردم در مصلی این شهرستان برگزار شد گفت: امروز مسئله مهم برای ما بصیرت و تشخیص جبهه حق از باطل است
سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ابتدای این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها گفت :
این دومین حضور بنده در این شهر می باشد ، بار اول حدوداً چهل سال قبل و برای تشییع سردار شهید جعفر نجفی در عملیات والفجر ۴ و در ارتفاعات کانی مانگا و امروز برای بار دوم برای مراسم این عزیز و گرامیداشت شهدای شهر ستان در خدمتتان هستم .
شهید نجفی قبل از پیروزی انقلاب و علیرغم سن کم متوجه مظلومیت مردم فلسطین شده بود و در مسیر دفاع از مردم فلسطین قدم گذاشته بود  ، با پیروزی انقلاب و اقدامات تجزیه‌طلبان کرد راهی کردستان شد و با شروع جنگ تحمیلی با ورود به سازمان رزم سپاه در جبهه های جنگ حاضر شد .
وی افزود : از سایر خصوصیات ممتاز شهید نجفی عمل دقیق و حساب شده و خستگی‌ناپذیر ی ، مدیر یت و فرمانده ی ممتاز او بود .
سردار حاجی زاده در توصیه ای به جوانان و نوجوانان گفت : بنده به جوانان و نوجوانان ایران عرض می کنم اگر به دنبال یک الگو برای یادگیری چگونه زیستن هستید امثال شهید نجفی ما زیاد داریم ، اینها الگوهای خوبی هستند برای اینکه ما از آنها یاد بگیریم  .
وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع تشخیص جبهه حق از باطل اشاره و گفت :
اگر بخواهیم یکی از مشکلات اساسی کشور را نام ببریم شاید همین قدرت تحلیل و دشمن شناسی ، تشخیص جبهه حق از باطل است.
وی خاطر نشان کرد : برادران و خواهران عزیز عاقبت بخیری ما در گرو بصیرت وتشخیص جبهه خودی از دشمن می باشد .
وی در بخش دیگر سخنان خود به سیاهه جنایات آمریکا اشاره نموده و گفت : وقتی به دقت نگاه می کنیم در حوادث و تهدیدات و شیطنت ها ، ردپای استکبار و آمریکا قابل مشاهده است  ، آمریکا به کمک دنبال روهای خود یعنی فرانسه و انگلیس و برخی دیگر از کشورها و رژیم صهیونیستی ، مس ئول قتل و کشتار ایرانیان و مردم کشورهای منطقه هستند .
وی طرح چند سوال به جنایات آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: زمانی که ملت ایران قیام کرد و طاغوت را به زیرکشید چه کسی از طاغوت حمایت کرد ؟ چه کسی به منافقین کمک کرد تا هفده هزار نفر از شهروندان ما را به شهادت ب رسانند ؟ چه کسی از صدام حمایت تسلیحاتی ، اطلاعاتی و سایر کمکها را برای طولانی تر شدن جنگ انجام داد؟ چه کسی بعد از جنگ با اعمال انواع تحریم ها و فشارها ، باعث بروز مشکلات اقتصادی و ایجاد ناامنی در کشور شد ؟ چه کسی به بهانه حادثه یازده سپتامبر چند صدهزار نفر از مردم مظلوم افغانستان را به قتل رساند ؟
سردار حاجی زاده در ادامه به جنایات آمریکا در طول دوجنگ خلیج فارس در عراق ادامه داد: چه کسی داعش را درست کرد ؟ چه کسی از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کند ؟ جنگ غزه بسیاری از مسائل را آشکار و عمق جنایات آمریکا و صهیونیست‌ها کاملاً شفاف و عریان بر همه دنیا ثابت شد .
وی با اشاره به اتفاقات اخیر غزه گفت: بعد از عملیات طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی از هم پاشید و از روز چهارم امریکایی ها فرماندهی میدان را در دست گرفتند و تا همین الان هم آمریکایی ها مدیریت را در دست گرفته اند ، قطعنامه های سازمان ملل را وتو کردند و اجازه پایان جنگ را نمی دهند ، آمریکایی ها پشت این همه جنایت هستند و نمی توانند خودشان را کنار کشیده و تطهیر کنند و این جنایات گریبان آنها را خواهد گرفت .
سردار حاجی زاده با ترسیم وضعیت کنونی جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی بیان کرد: بدانید که جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی حرکتش رو به جلو بوده است ، وضعیت ما دیگر مانند چهل سال ، سی و حتی پنج سال قبل نیست . امروز ما یک قدرت هستیم ، نه قدرت منطقه‌ای بلکه یک قدرت جهانی هستیم .
وی در ادامه گفت: امروز همه دنیا متوجه شد ه اند رژیمی که در سال ۱۹۶۷ توانست سه ارتش بزرگ عربی را شکست دهد ، در مقابل یک گروه کوچک چریکی فلسطین به نام حماس بیش از ۷۰ روز متوقف شد ه است از اینجا می توان قدرت محور مقاومت را درک کرد .
سردار حاجی زاده در بخشی از سخنان خود با اشاره به شکست دکترین نظامی رژیم صهیونیستی عنوان کرد: یک روز می گفتند ما باید نیل تا فرات را بگیریم ، می‌گفتند ما هسته‌ای ایران را می‌زنیم ، امروز در مقابل یک گروه چریکی می گویند جنگ ما جنگ موجودیتی است ، یعنی موجودیت شان به خطر افتاده است .
وی خطر نشان کرد: این حادثه (عملیات طوفان الاقصی) شروع حوادث بزرگی در جهان و منطقه است . این شکست فقط شکست رژیم صهیونیستی نیست بلکه شکست آمریکاست .
آنها متوجه شدند که قدرت مسلمانان و محور مقاومت وسیع‌تر از آن است که بتوانند مانند گذشته با آوردن کشتی‌ها و ناوهای توپ‌دار یک حاکمی را سرنگون کرده و یک منطقه را تسخیر نمایند ، آن دوره دیگر تمام شد ، آنها دیگر نمی توانند با این روش به بقاء خودشان ادامه دهند و اگر به همین روش ادامه دهند مطمئناً فروپاشی در خود آمریکا را هم خواهیم دید ، دیگر نمی‌تواند با پول‌های مالیات‌دهندگان آمریکایی از یک گروه صهیونیست ی حمایت کنند ، داعش را درست کنند ، در عراق و افغانستان جنگ به راه بیندازند . یا باید تجدید نظر کنند و یا اینکه با مشکلات بزرگتری روبرو خواهند بود .
سردار حاجی زاده در بیان اهمیت تحلیل درست از وقایع گفت: از مهم‌ترین مسائل امروز ما داشتن قدرت تحلیل و تشخیص جبهه حق از باطل است ، چراکه جبهه باطل فقط با موشک و توپ و گلوله بر علیه ما عملیات نمی کند ، آنها بیش از بیش چشم امیدشان به عملیات شناختی ، عملیات روانی ، فضای مجازی و شبکه‌های فارسی‌زبان است .جوانان و نوجوانان بایستی متوجه باشند دشمن به دنبال ناامید کردن آنهاست
وی در پایان با اشاره به انتخابات پیش رو گفت : بایستی مراقب باشیم به افرادی رأی دهیم که دارای کارنامه باشند ، به گذشته‌ شان نگاه کنیم ، نه به حرف و سخن . یکی از مهم‌ترین عوامل تشخیص دیدن کارنامه این افراد است باید اینها را دقت بکنیم بعضی افراد سال ها کشور را با دروغ عقب انداختند و باعث لطمه و صدمه به کشور شد ، این افراد امروز با یک پرچم جدید و مشخصه جدید بازگشته اند ، باید مراقبت کنیم ، افراد انقلابی مؤمن و کارآمد ، در برخی موارد می‌بینید هم با تقواست هم مؤمن انقلابی ولی کار آمد نیست ، باید حتماً فرد کارآمد باشد تا بتوانیم از مشکلات بزرگ کشور عبور کنیم ،ان‌شاءالله موفق و مؤید باشید و از خدا مسئلت کنیم که توفیق ادامه راه شهدا را به ما بدهد و ما شرمنده شهدا نباشیم و ان‌شاءالله پله آخر زندگیمان را هم خداوند متعال شهادت قرار دهد
و السلام علیکم و رحمةالله‌وبرکاته
کد خبر 1739609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha