دوره های تخصصی استعدادهای قرآنی در استان زنجان برگزار می‌شود

سری دوم دوره تخصصی استعدادهای قرآنی استان زنجان با همکاری مؤسسه دارالقرآن الکریم و اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سری دوم دوره تخصصی استعدادهای قرآنی استان زنجان با همکاری مؤسسه دارالقرآن الکریم و اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان آغاز می شود.

اولین دوره تخصصی پرورش استعدادهای درخشان قرآنی با رویکرد آموزش تلاوتهای تقلیدی در سال ۹۵ به جهت تقویت بنیه صوت و لحن و تجوید و آماده سازی مستعدین در حوزه قرائت قرآن کریم، در استان برگزار شد که تاکنون تعدادی از نوجوانان طی این مدت ۶ ساله آموزش، از آموزشهای تخصصی صوت و لحن و تجوید بهرمند شده اند.

مهدی کردلو از قاریان برتر استان، جزء برگزیدگان دوره اول استعداهای قرآنی در زنجان بود و موفق به دریافت گواهینامه سطح ۶ قرائت تخصصی قرآن کریم از سازمان دارالقرآن الکریم کشور شد.

اداره امور قرآنی زنجان جهت ثبت نام از علاقمندان در دور دوم استعدادهای قرآنی (در حوزه قرائت قرآن کریم) فراخوان داده و این طرح ویژه پسران سنین ۹ الی ۱۲ سال می باشد.

علاقمندان جهت حضور در دوره می توانند بر اساس علاقه و استعداد خود یکی از تلاوتهای سوره حمد استاد شحات انور، سوره حمد استاد منشاوی، سوره حمد استاد عبدالباسط و یا سوره طارق استاد مصطفی اسماعیل را جهت تقلید انتخاب و فایل صوتی خود را تا ۳۰ آذرماه به آیدی admintelavat_zn@ در پیامرسان شاد یا ایتا ارسال نماید.

کد خبر 1739642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha