بهره برداری از ۳۶ طرح آموزشی جدید در شیروان

معاون عمرانی فرماندار شهرستان شیروان گفت: طی دو سال اخیر در حوزه فضاهای آموزشی جدید این شهرستان، ۳۶ طرح به بهره برداری رسیده است.

سید هادی محمدی، معاون عمرانی فرماندار شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: طی مدت مزبور از محل منابع مختلف، ۳۶ فضای آموزشی در قالب ۷۹ کلاس درس در زیربنایی به مساحت ۱۳ هزار و ۶۰۰ مترمربع احداث و به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه برای طرح های مزبور ۸۷۷ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است، خاطرنشان کرد: با اتمام فضاهای آموزشی جدید ۲ هزار و ۴۰۰ دانش آموز شهر و روستای این شهرستان در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم از فضای مناسب آموزشی برخوردار شدند.

محمدی با اشاره به ساخت مدارس خیرساز و اقدامات خوب صورت گرفته توسط آنان در احداث فضاهای آموزشی عنوان کرد: اخیرا آموزشگاه ۹ کلاسه خیرساز مهر عظام شیروان (پسرانه متوسطه اول) با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

معاون عمرانی فرماندار شهرستان شیروان بیان کرد: زیربنای این آموزشگاه هزار و ۱۳۹ متر مربع و محوطه سازی آن حدود سه هزار مترمربع بوده و ۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای آن هزینه شده است.

۳۰ هزار دانش آموز در ۴۲۱ آموزشگاه شهری و روستایی این شهرستان زیرنظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

کد خبر 1739670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha