آموزش‌ها در نهاجا بر اساس علوم روز دنیا ارائه می‌شود

امیر سرتیپ واحدی با اشاره به تشکیل کارگروهی در نیروی هوایی ارتش به‌منظور بهره‌گیری از تجربیات دفاع مقدس، گفت: آموزش‌ها در دانشگاه‌های این نیرو بر اساس علوم روز دنیا ارائه می‌شود.

 به گزارش خبرگزاری شبستان، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی، فرمانده نیروی هوایی ارتش درباره استفاده از تجربیات دفاع مقدس برای آموزش کارکنان این نیرو اظهار داشت: کارگروهی را در دفتر مطالعات نیروی هوایی ارتش تشکیل دادیم تا از تجربیات دفاع مقدس استفاده کنیم.

 امیر سرتیپ واحدی با بیان اینکه استفاده از تجربیات قهرمانان دوران دفاع مقدس بسیار ارزشمند و مفید است، افزود: ما در دوران دفاع مقدس قهرمانان بزرگی داشتیم و در راستای بهره‌گیری از تجربیات آنان توانستیم اکثریت این تجارب را استخراج کنیم و در اختیار دانشگاه‌های نیروی هوایی ارتش قرار دهیم.

 فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه افسران این نیرو دارای دو بال تخصص و تعهد هستند، گفت: ما در دانشگاه‌های نیروی هوایی ارتش، فرازهای توصیه‌های چهل‌گانه امیرالمؤمنین (ع) به مالک اشتر را سرلوحه کارهای خود قرار دادیم تا بتوانیم سربازانی مهدوی و آماده ظهور تربیت کنیم.

 وی با بیان اینکه آموزش‌ها در دانشگاه‌های نیروی هوایی ارتش بر اساس علوم روز دنیا ارائه می‌شود، عنوان کرد: کیفیت آموزش‌ها در نیروی هوایی ارتش بسیار بالاست و اقدامات خوبی در راستای آموزش به نیروها صورت گرفته است.

 امیر سرتیپ واحدی در پایان درباره اقدامات نیروی هوایی ارتش در راستای بهره‌گیری از علوم جدید و نوپدید خاطرنشان کرد: در زمینه علوم نوین لحظه‌ای کوتاهی نمی‌کنیم و در این راستا استفاده از تجربیات دفاع مقدس بسیار کارگشا بوده است

کد خبر 1739764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha