رسیدگی به خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه مدیران است

شهرابی فراهانی گفت: رسیدگی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران از مهمترین وظایف مدیران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، محمد شهرابی فراهانی، امروز در نشست هم‌اندیشی و بررسی امور ایثارگران صنعت آب و برق استان‌ مرکزی که با حضور مسئولین امور ایثارگران شرکت های مادر تخصصی و مدیران عامل صنعت آب و برق  استان‌ مرکزی در اراک برگزار شد، با اشاره به نقش ویژه شهدا و ایثارگران در این نشست، گفت: نهادینه‌سازی فرهنگ ایثارگری در ادارات و استان‌ها ضروری است.  

 مشاور وزیر نیرو در امور ایثارگران با تاکید بر اینکه قطعاً رسیدگی به خانواده شهدا و ایثارگران که به دلیل کرامت انسانی از بیان مشکلات خودداری می‌کنند، یکی از وظایف اصلی مدیران است، افزود: خداوند در قرآن به جایگاه شهادت نگاه ویژه ای دارد چرا که شهدا با نثار جان خود به بهترین شکل به وظیفه خود عمل کردند و مسئولیت را برای ما دشوار کردند.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای قوانین بالادستی، تاکنون تعداد بسیاری از نیروهای ایثارگر خدوم در وزارت نیرو تبدیل وضعیت شده‌اند، ادامه داد: باید امورات ایثارگران به جد پیگیری و برای ارائه هرچه بهتر خدمات به جامعه ایثارگران برنامه ریزی و تلاش مضاعف در دستور کار قرار گیرد.

مسئول امور ایثارگران شرکت توانیر گفت: در این برهه از زمان  نظام مقدس جمهوری اسلامی هر فردی که کسوت خدمتگزاری در این مرز و بوم را دارد به مانند فرماندهان زمان جنگ  در سنگرهای دفاع از میهن است، زیرا زمان سختی است، در زمان جنگ  باسخت افزار توپ و تانک مواجه بودیم در وضعیت کنونی، در سنگر ارائه خدمات بی وقفه  وپایدار به مردم هستیم.


وی اضافه کرد: خدمتگزاری به خانواده­ های معظم شهدا و ایثارگران افتخارآفرین بوده و علاوه بر وظیفه­ ای اداری و انسانی ذخیره­ ای برای آخرت است و اجر آن نزد خداوند محفوظ می‌باشد.

کد خبر 1739781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha