اعیاد شعبانیه در دهه فجر فرصت تقویت جنبه مردمی جشن انقلاب است

حجت الاسلام محمودی گفت: مناست های شعبانیه در ایام دهه فجر امسال فرصت استثنایی است تا بتوانیم جنبه مردمی دهه فجر را تقویت کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام محمودی، رییس شورای هماهنگی استان تهران در نشست خبری ستاد دهه فجر با بیان اینکه ۲۸ کمیته دهه فجر در ۳۱ استان تشکیل می شود، گفت: این ستاد با برنامه ریزی ایام دهه فجر از دوازدهم تا بیست و دوم بهمن را برنامه ریزی می کند. صاحب انقلاب مردم هستند و خودشان باید در این برنامه ها حضور داشته و آن را اداره کنند. این کمیته ها تشکیل می شوند تا نقش هدایت کنندگی بر عهده داشته باشند. ما زمینه ساز هستیم و برنامه را تعریف کرده و تسهیل می کنیم. توصیه ما به کمیته ها این است که از ظرفیت مردمی بهره ببرند.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به تقارن مناسبت های اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت زهرا با ایام دهه فجر گفت: این مناسبت ها فرصت استثنایی است تا بتوانیم جنبه مردمی دهه فجر را تقویت کنیم. بیست و دوم بهمن با اعیاد شعبانیه همزمان شده و می تواند این دهه را تقویت می کند.

وی اظهار داشت: این ستادها باید در روستاها، مدرسه ها و دانشگاه ها و مساجد شکل بگیرد و در متن جامعه و مردم زمینه این جشن ها را فراهم کنیم. مناسبت ها، امتیازات دهه فجر هستند که باید به عنوان فرصت به آن نگاه شود.

وی گفت: امسال شاهد مراسم پرشکوه هستیم تا عزت و اقتدار شکوه ملت ایران را به نمایش بگذارد تا پس از آن نیز انشاءالله شاهد انتخاباتی پرشور بوده و آن را به نمایش بگذاریم و امیدواریم تا آن روز پیروزی ملت غزه و فلسطین را جشن بگیریم.

کد خبر 1739894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha