قریب به سه هزار فعال مسجدی مخاطب کارگاه های آموزشی «زندگی پویا» شدند

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی، از استقبال دوهزارو ۷۶۳ فعال مسجدی از کارگاه های آموزشی «زندگی پویا» ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد.

حجت الاسلام حبیب الله پاکدامن، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: از ابتدای امسال برگزاری کارگاه های آموزشی «زندگی پویا» با محوریت آگاهی های قبل از ازدواج، مهارت های زندگی، تربیت فرزند و فضای مجازی ویژه کانون های فرهنگی و هنری مساجد کلید خورد.

وی با بیان اینکه تا کنون ۶۴ کارگاه آموزشی در شهرستان های مختلف و به همت کانون های فرهنگی و هنری مساجد اجرایی شده است، افزود: بنا داریم تا پایان سال این طرح را ادامه داده و به ۱۰۰ کارگاه برسانیم.

حجت الاسلام پاکدامن گفت: از ۶۴ کارگاه آموزشی، ۲۰ کارگاه در مدارس و ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم و با همکاری کانون ها و مساجدی که در جوار مدارس فعال هستند، اجرایی شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی به برگزاری ۲۵ کارگاه در شهرستان بجنورد اشاره کرد و گفت: این کارگاه ها با مشارکت کانون های فرهنگی و هنری امامت، قمر بنی هاشم، مهدویت، علی اکبر(ع)، امام هادی(ع)، اندیشه، گل نرگس، شهید محمد کلاته، انقلاب، سلمان فارسی، شهدای گریوان، علی بن ابیطالب، شهیده کمایی و نینوا اجرایی شده است.

وی کانون های مشارکت کننده در شهرستان مانه و سملقان را ۱۴ معصوم، مهرورزان جوان، ضامن آهو، مرصاد، صبا، امام خمینی(ره) و ثامن الحجج معرفی کرد که میزبان ۱۲ کارگاه آموزشی بوده اند.

حجت الاسلام پاکدامن افزود: در شهرستان اسفراین هم ۱۸ کارگاه به همت کانون های فرهنگی و هنری امام جواد(ع)، محبان الزهرا، معراج السعاده و مشکات برگزار شده است.

وی کانون های مشارکت کننده در شهرستان راز را در قالب سه کارگاه و کانون های قدس، شهید براتعلی حیدری و چشمه کوثر اعلام کرد و افزود: در شهرستان جاجرم هم کانون های فرهنگی و هنری شهید محمدزاده، شهید باهنر و حجاب میزبان سه کارگاه آموزشی زندگی پویا بودند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی تعداد کارگاه های شهرستان فاروج و شیروان را به ترتیب دو و یک کارگاه ذکر کرد که با همکاری کانون های فرهنگی و هنری فاطمیون و موسی بن جعفر (ع) در فاروج و کانون غفور در شیروان برگزار شده است.

کد خبر 1739909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha