دیدارهای مردمی مهمترین برنامه در دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور است

قشقایی دیدارهای مردمی را یکی از مهمترین برنامه‌های دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، محمدعلی قشقایی امشب در جمع خبرنگاران اظهارکرد: در دور اول سفرها شرایط کرونایی بر کشور حاکم بود و امکان برگزاری دیدارهای مردمی وجود نداشت برای همین در دور دوم سفرهای استانی دیدارهای مردمی مهم‌ترین برنامه است.

معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس جمهور گفت: مردم محوری مهم ترین شعار دولت است و رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار با هیئت دولت، از حضور رئیس جمهور و وزرا در بین مردم و دیدارهای مردمی دولت سیزدهم ابراز رضایت کردند.

وی گفت: دیدار مردمی رئیس جمهور در گرگان ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح فردا در مصلی وحدت این شهر برگزار می‌شود. دلیل اینکه مصلی گرگان برای دیدار مردمی انتخاب شده، تاکید رئیس جمهور است.

قشقایی اضافه کرد: با توجه به اینکه شب یلدا را در پیش داریم رئیس جمهور تاکید کرد که این دیدار مردمی در مکانی برگزار شود که کمترین اذیت و مشکل را برای کسبه و شهروندان به همراه داشته باشد.  

وی همچنین گفت: در سفر دوم رئیس جمهور برخی از وزرا، معاونان و روسای سازمان‌ها رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

معاون هماهنگی و پیگیری معاونت اجرایی رئیس جمهور با اشاره به مهم‌ترین پروژه‌ها در سفر دوم دولت بیان کرد: اجرای پتروشیمی، آغاز طرح گردشگری آشوراده، افتتاح فاز اول علاج‌بخشی خلیج گرگان، آغاز عملیات اجرایی منطقه آزاد اینچه برون و ... از مهم‌ترین پروژه‌ها در سفر دوم است.

کد خبر 1740005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha