برگزاری مسابقه کتابخوانی «فاطمه(س) راز ماندگاری امامت» در کاشان

رییس اداره کتابخانه های عمومی کاشان از برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت هفته پژوهش و ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در این شهرستان خبر داد

زینب سادات واسعی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: همزمان با هفته پژوهش و ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) مسابقه کتابخوانی «فاطمه(س) راز ماندگاری امامت» در کاشان برگزار شده است.

رییس اداره کتابخانه های عمومی کاشان افزود: این مسابقه در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشنایی بیشتر خوانندگان با شخصیت حضرت زهرا (س) توسط اداره کتابخانه های عمومی کاشان و مدیریت کانون های  خدمت رضوی منطقه کاشان با همکاری هیئت یاوران حضرت مهدی(عج) برگزار شده است.


واسعی افزود: حضرت فاطمه زهرا (س ) نقش بسیار مهم و کلیدی در حوادث پس از رحلت پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و دفاع از ولایت و امامت نه به عنوان همسر امام بلکه به عنوان تبعیت از ولایت، در آن برهه حساس تاریخی داشتند. لذا جهت آشنایی خوانندگان با چنین شخصیتی و درک مقام والای فاطمی در دفاع از دین و ولایت فقیه کتاب «فاطمه(س) راز ماندگاری امامت» در قالب مسابقه کتابخوانی برگزار می شود.

 رییس اداره کتابخانه های عمومی کاشان ادامه داد:مهلت شرکت در مسابقه تا ایام ولادت حضرت زهرا (س) ۱۰ دی ماه سال جاری است و اسامی برندگان همزمان با میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) به قید قرعه اعلام خواهد شد.

 علاقه مندان می توانند جهت مطالعه فایل pdf منبع مسابقه(اینجا) و جهت دریافت سوالات و شرکت در مسابقه (اینجا) کلیک کنند.

کد خبر 1740037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha