مدیران شبانه‌روزی برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند

حجت الاسلام فلاح به پیشینه دینی و علمی مازندران اشاره کرد و گفت: کار در این استان باید توسط مسئولان به‌صورت شبانه‌روزی در راستای گره‌گشایی و رفع مشکلات عمومی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین جوادفلاح-مدیر سابق حوزه های علمیه مازندران در آئین تکریم و معارفه مدیر حوزه های علمیه استان که در مجتمع اهل بیت (علیهم السلام) ساری برگزار شد، از روحانیت بعنوان سربازان اردوگاه حضرت ولی عصر(عج) یاد و اظهار کرد: هجمه های دشمن متوجه روحانیت است باید در مقابل این هجمه ها حالت دفاع ترکیبی داشته باشیم.

وی به پیشینه دینی و علمی مازندران اشاره کرد و افزود: نام بزرگان و علمای دین این خطه از شمال کشور برتارک جهان اسلام می درخشد.

حجت الاسلام فلاح با اشاره به جایگاه و اهمیت بصیرت، گفت: عالم باید بصیر و عامل باشد.

وی با بیان اینکه علمای دین از مازندران رهرو و راه دان بوده اند، ادامه داد: همچنین روحانیت مازندران در دوران دفاع مقدس خوش درخشیدند.

حجت الاسلام فلاح با بیان اینکه از ۲۶ماه گذشته تعداد نشریات پژوهشی حوزه های علمیه استان به شش نشریه رسید، گفت: تعداد ۲۴ مدرسه علمیه برادران در مازندران فعالیت دارند.

وی افزود: تعداد ۲ هزار و ۷۰۰ طلبه در حوزه علمیه برادران درس‌ها و بحث‌ها را در سال جدید تحصیلی آغاز کردند.

حجت الاسلام فلاح با بیان اینکه مازندران دیار علویان بوده و قدمگاه ۲۱ هزار شهید و ۴۰۰ شهید روحانی است پس‌کار و تلاش در این استان بسیار ارزشمند است، اذعان کرد: باتوجه‌به شهادت ۴ هزار طلبه در سطح کشور، از هر ۹ شهید طلاب در ایران اسلامی یک شهید مازندرانی است.

وی خاطرنشان شد: کار در این استان باید توسط مسئولان به‌صورت شبانه‌روزی در راستای گره‌گشایی و رفع مشکلات عمومی باشد.

کد خبر 1740056

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha