همه در راستای فراهم کردن حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای وظیفه دارند

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همه وظیفه دارند زمینه برگزاری اتتخاباتی سالم، باشکوه و دشمن شکن برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام و المسلمین «ناصر مصباح نژاد» امروز در دیدار با رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: استکبار جهانی با صرف هزینه‌های میلیاردی می‌خواهند جوانان را از راه،هدف و آرمان های والایشان دور کنند.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آینده ایران اسلامی برای دانش آموزان بوده و دشمنان به دنبال گرفتن این سرمایه اجتماعی هستند.

وی به انتخابات مجلس شورای اسلامی پیش رو در اسفند ماه امسال اشاره کرد و افزود:همه دستگاه‌ها، نهادها و ادارات دولتی و خصوصی وظیفه دارند زمینه برگزاری اتتخاباتی سالم، باشکوه و دشمن شکن برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای را فراهم کنند.

حجت الاسلام مصباح نژاد گفت: مقام معظم رهبری بر این نکته تاکید کرد که کوچک ترین اشکال در انتخابات، تضعیف نظام، کشور، مسئولان و مردم را به همراه خواهد داشت.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب، شورای نگهبان را حافظ جمهوریت و اسلامیت نظام و یکی از مهم ‏ترین نهادهای حکومتی، و مانع انحراف نظام از خط دین و اسلام و قانون اساسی دانست و گفت:آنچه برای ما اهمیت دارد، سلامت انتخابات و بالا بودن درصد مشارکت مردم است.

جوکار افزود:همه تلاش ما در هیئت‌های اجرایی و نظارت باید بر این نکته متمرکز شود که درصد مشارکت مردم در انتخابات پیش رو بالا باشد.

وی با بیان اینکه آنچه که دشمنان می خواهند، پایین آمدن همین درصد مشارکت مردمی است تا مشروعیت نظام را زیر سؤال ببرند ، گفت:انتخابات پیش رو باید در چارچوب قانون و با رعایت تمامی ضوابط و در عین سلامت برگزار شود.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حضور فرهنگیان به عنوان مجریان انتخابات در تمامی ادوار و انتخابات بعد از انقلاب در صف اول عوامل اجرایی آن بوده و بر همگان آشکار است، گفت:مسئولان اجرایی کشور بدون حضور معلم و مدرسه قادر به برگزاری صحیح انتخابات نخواهند بود که این خود نشان از نقش والای معلمان در این عرصه مهم سیاسی کشور دارد.

کد خبر 1740068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha