تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه است

ناصری با بیان اینکه تبیین و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دستاوردهای نظام اسلامی وظیفه همه است، گفت: لازمه در صحنه بودن مردم این است که آگاه باشند و خدمات نظام برای آنان بازگو شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، ناصر ناصری صبح امروز(۳۰ آذر) در جلسه  هماهنگی و برنامه‌ریزی یادواره شهدای منتسب به کارکنان استانداریی، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و ثبت احوال استان اظهار کرد: امروزه دشمن تمام هم و غمش را بر این گذاشته است تا به فکر و ذهن جوانان و مردم آسیب برساند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه دشمن با امپراطوری رسانه‌ای ذهن جوانان را نشانه گرفته است، افزود: حدود ۲۵۰ رسانه در دنیا علیه ایمان و امید و مردم ایران اسلامی فعال است.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از راه‌هایی آشنایی جوانان با سیره زندگی شهدا است و ما با هر آنچه در توان داریم باید فرهنگ ایثار و شهادت و سبک زندگی و اهداف شهدا را به مردم منتقل کنیم.

ناصری با بیان تأکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، تصریح کرد: در این راستا یک سخنرانی و یادواره شهدا کفایت نمی‌کند بلکه باید مدام در این زمینه فعالیت و تبیین‌گری داشت و یکی از فلسفه‌های برگزاری یادواره‌ها تبیین ایثارگری و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدایی است که در مقابل کفار ایستادند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی از وحدت جبهه کفر برای مقابله یا اسلام و جمهوری اسلامی ایران سخن گفت چون تحلیل می‌کرد که مقاومت و ایثارگری مردم ایران اسلامی الگو شود، افزود: الحمدالله مقاومت و ایثار جوانان نتیجه داد و انقلاب اسلامی به پیروزی رسد و اکنون جمهوری اسلامی ایران الگوی مقاومت شده و تیر دشمنان به سنگ خورد و ناامید شدند.

وی با اشاره به اینکه ایستادگی و مقاومت فضای حاکم بر دوران دفاع مقدس بود، گفت: امروز با هجمه سنگین رسانه‌ای دشمن و حمایت پیاده نظام و نوچه‌های داخلی آنان شاهد این هستیم که اگر موقعیتی پیش بیاید جوانان ما تحت تاثیر دشمن قرار می‌گیرند و به خیابان می‌آیند چون ما به وظیفه خود عمل نکردیم.

ناصری یادآور شد: شهدا در دوران دفاع مقدس با از خودگذشتگی و ایثار جانشان را فدا کردند و برای باز کردن معبر مین بین رزمندگان دعوا بود لذا امروز وظیفه ماست که این ایثار و شهامت را برای جوانان بازگو کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی بر بازگویی و تبیین دستاوردهای و پیشرفت‌های دفاعی و حوزه پزشکی ایران تأکید کرد و گفت: همه کشورهای مستضعف و آزادی‌خواه بر علیه استکبار قیام کردند و نتیجه گرفتند و روز به روز اوضاع به نفع جبهه مقاومت بهتر خواهد شد.

وی به مقاومت مردم فلسطین در مقابل صهیونیست‌ها با الگوگیری از جمهور اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: بیش از  ۷۰ روز است ارتش رژیم صهیونیستی هزاران تن بمب بر سر مردم غزه ریخته است اما دشمن در مقابل گروه کوچک حماس کلافه و سردرگم شده است.

ناصری ادامه داد: در تمام دنیا غبطه کشور ما را به خاطر وجود رهبر فرزانه‌ای همچون آیت‌الله خامنه‌ای را می‌خورند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی بر تاثیر گروه‌های جهادی و خدمت‌رسانی به مردم در مناطق روستایی اشاره کرد و گفت: باید فرهنگ ایثار و شهادت را که نشأت گرفته از فرهنگ عاشورا است در جامعه ترویج دهیم که برگزاری یادواره شهدا، اردوی راهیان نور و اعزام گروه‌های جهادی و ... از جمله این اقدامات است.

وی در ادامه مردم را ولی نعمت نظام اسلامی دانست و تأکید کرد: اینکه با آرامش خاطر تصمیم‌گیری و جلسه برگزار می‌کنیم بخاطر در صحنه بودن مردم و رهبر پیامبرگونه است که اگر غفلت کنیم کارمان سخت خواهد شد.

ناصری  با بیان اینکه لازمه در صحنه بودن مردم این است که آگاه باشند و خدمات نظام برای آنان بازگو و تبیین شود، خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود نیروهای مسلح و پشتیبانی مردم در ناامن‌ترین نقطه جهان، امن‌ترین کشور هستیم.

کد خبر 1740087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha