دولت کوچکترین فساد اداری را تحمل نمی کند

آیت‌الله رئیسی گفت: شاید دشمن بخواهد فسادنمایی کند؛‌ اما برنامه ما در دولت فسادزدایی است، در این دولت هر جا نقطه‌ای از فساد باشد،‌باید آن را برطرف کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی ظهر امروز (پنجشنبه 30 آذر) در نخستین روز از دومین سفر استانی دولت سیزدهم به استان گلستان، با حضور در مصلای بزرگ شهر گرگان با مردم این استان دیدار کرد.

رئیس‌جمهور در ابتدای این دیدار با قدردانی از مهمان‌نوازی مردم استان گلستان اظهارکرد: مردم این استان از اقوام و مذاهب مختلف، در وحدت و انسجام مثال‌زدنی هستند.

وی حضور مردم در صحنه را مولفه قدرت جمهوری اسلامی برشمرد و ادامه داد: مردم منطقه از جمله فلسطین مقاومت را از انقلاب اسلامی ایران و آموزه‌های امام خمینی (ره) فراگرفتند. امروز بیش از ۷۰ روز است که مردم فلسطین در حال مقاومت هستند،‌ مردمی که مانند ارتش‌های دیگر دنیا نیروی مجهزی ندارند.

رئیس جمهور با بیان اینکه همه دنیا در شگفت از مقاومت و پایداری یک گروه مقاومت در فلسطین هستند، این قدرت را ناشی از قدرت ایمان و اتصال به خداوند دانست.

وی خاطرنشان کرد: غزه بزرگ‌ترین زندان روباز دنیاست؛ اما همه بدانند خون بر شمشیر پیروز است و آینده از آن مردم فلسطین خواهد بود و رژیم سفاک صهیونیستی نابود خواهد شد.

آیت‌الله رئیسی در بخش دیگر سخنانش ایرانِ امروز، را ایران پیشرفته و فن‌آور دانست و گفت: مردم ما اراده کرده‌اند کشور را پیشرفت دهند؛ ما امروز می‌توانیم بگوییم ایران کشور در حال پیشرفت است.

وی تصریح کرد: دشمن می‌خواست تولید، رشد اقتصادی،‌ صنعت نظامی و توسعه کشور را متوقف کند ولی نتوانست؛ ملت اراده کرد و در مقابل آن‌ها ایستاد.

رئیس جمهور به بازدید از خلیج گرگان اشاره کرد و گفت: خلیج گرگان یک فرصت است و  خشک شدن این خلیج تهدیدی برای منطقه است.

وی تاکید کرد: برنامه دولت،‌ استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در استان برای توسعه است. ظرفیت گردشگری استان بسیار بالاست؛ در سفر نخست به استان متوجه این موضوع شدیم، اما متاسفانه از این ظرفیت به خوبی استفاده نشده است.

آیت‌الله رئیسی اظهارکرد: نباید اجازه دهیم خلیج گرگان خشک شود تا به تهدیدی برای منطقه تبدیل شود؛ این خلیج یک فرصت است که باید حفظ شود.

وی توجه به رفع تنش آبی استان گلستان گفت: در یک سال اخیر بیش از ۱۵سال گذشته هزینه  سد نرماب شده است و در سفر دوم نیز اعتبارات برای این پروژه در نظر گرفتیم تا تکمیل شود.

رئیس‌جمهور خطاب به مدیران گفت: امروز وظیفه ما و همه مدیران،‌ نوکری کردن و خدمت به مردم است. در ادارات و سازمان‌ها باید روابط سالم برقرار باشد؛ کوچک‌ترین رابطه ناسالم و فساد اداری در این دولت به هیچ عنوان قابل تحمل نیست.

وی گفت: مردم باید احساس کنند وقتی به یک اداره یا سازمانی مراجعه می‌کنند،‌ مشکلشان حل می‌شود. شاید دشمن بخواهد فسادنمایی کند؛‌ اما برنامه ما در دولت فسادزدایی است، در این دولت هر جا نقطه‌ای از فساد باشد،‌باید آن را برطرف کنیم.

کد خبر 1740101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha