دستگاه ها برای انجام کارهای پژوهشی در راستای کاهش آسیب اجتماعی تلاش کنند

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در برخی از آسیب های اجتماعی جایگاه خوبی نداریم، گفت: دستگاه ها برای انجام کارهای پژوهشی در راستای کاهش آسیب اجتماعی تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مسعود نوری» در نشست اعتبارات فرهنگی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: با تلاش حوزه اجتماعی 10 میلیارد و 961 میلیون تومان از اعتبارات تملک دارایی سال 1401 برای کاهش آسیب های اجتماعی به 14 دستگاه فرهنگی و اجتماعی استان ابلاغ شد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تا نیمه نخست اسفند ماه امسال دستگاه های فرهنگی باید با ارائه برنامه خروجی محور این میزان اعتبار را جذب کنند، گفت: دانشگاه علوم پزشکی، آموزش و پرورش و بهزیستی سه ضلع کاهش آسیب های اجتماعی هستند.

وی ضمن تاکید بر اینکه باید اعتبارات اختصاص یافته در جای خود هزینه شود، به گونه ای که کاهش آسیب های اجتماعی با تزریق این میزان اعتبار احساس شود، ادامه داد:دستگاه هایی که عملکرد خوبی در این زمینه داشته باشند، در اعتبارات سال آینده به صورت ویژه دیده می شوند.

نوری از تلاش دشمن برای ضربه زدن به نظام از طریق افزایش آسیب های اجتماعی سخن به میان آورد و بیان کرد: دستگاه های اجرایی به ویژه فرهنگی فعالیت های خوبی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه انجام داده اند، اما کافی نیست و نیاز به فعالیت های بیشتری است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد یکی از مهم ترین موضوعات که باید مورد توجه مدیران در نظام اسلامی قرار گیرد را کاهش آسیب های اجتماعی دانست و افزود: تعدادی از دستگاه ها در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی وظایف یکسان و مشخصی دارند که از آنها درخواست می شود از جزیره ای عمل کردن بپرهیزند.

وی پدیده کودکان کار را به عنوان یکی از آسیب های حوزه اجتماعی یادآور شد و ادامه داد: سازمان بهزیستی در این زمینه کارهای تلاش هایی داشته، ولی هنوز شاهد حضور کودکان کار در خیابان ها و چهار راه ها هستیم.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در برخی از آسیب های اجتماعی جایگاه خوبی نداریم، گفت: دستگاه ها برای انجام کارهای پژوهشی در راستای کاهش آسیب اجتماعی تلاش کنند.

کد خبر 1740103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha