امروز، آخرین مهلت شرکت در طرح ملی «شهریاران»

دستیار استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امر مردمی سازی دولت گفت: امروز، ۳۰ آذر ماه آخرین مهلت شرکت در طرح «شهریاران» است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت‌الاسلام «امیر مردانی» امروز در جمع خبرنگاران به طرح «شهریاران» اشاره و اظهار کرد: «شهریاران» میدانی برای نقش‌آفرینی و هم‌افزایی مسئولان، حلقه‌های میانی، گروه‌های مردمی و آحاد مردم در راستای حل مسائل کشور است.

دستیار استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امر مردمی‌سازی دولت گفت: «شهریاران» به اقداماتی اطلاق می‌شود که سه ضلع مدیران، حلقه‌های میانی و آحاد مردم را برای حل یک یا چند مسئله کنار هم جمع می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این طرح به‌منظور گره‌گشایی و پایان طرح‌های نیمه‌تمام، فعال کردن طرح‌های راکد و رونق در پروژه‌ها از طریق مشارکت مردم و حلقه‌های میانی اجرایی شده است.

مردانی ادامه داد: در این طرح با استفاده از همه ظرفیت‌های مردمی در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران گام‌های مؤثری برداشته خواهد شد و تمامی افراد می‌توانند در حل مسئله مشارکت داشته باشند.

دستیار استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امر مردمی‌سازی دولت به اهداف طرح شهریاران اشاره و بیان کرد: ایجاد گفتمان مردمی‌سازی، حل مسائل کشور در بین جامعه، الگونمایی از ده‌ها اقدام مردمی‌سازی انجام شده و انجام ده‌ها اقدام مردمی‌سازی جدید با تکیه بر ظرفیت‌های بومی و دریافت صدها ایده مردمی‌سازی برای حل مسائل کشور از اهداف این طرح است.

وی به شرایط ثبت‌نام در این طرح اشاره کرد و ادامه داد: شرکت در این طرح برای عموم مردم رایگان و بلامانع است، برای شرکت در طرح ملی شهریاران می‌توانید با مراجعه به بخش نخست سامانه، ایده‌ها یا اقدامات خود را ثبت کنید.

مردانی با بیان اینکه برای ثبت ایده و اقدام محدودیتی وجود ندارد، گفت: آخرین مهلت برای شرکت در این طرح تاریخ ۳۰ آذر ماه جاری است.

دستیار استاندار کهگیلویه و بویراحمد در امر مردمی‌سازی دولت گفت: بعد از اتمام زمان فراخوان، ایده‌ها و اقدامات بارگزاری شده توسط تیم داوری ارزیابی و برگزیده‌های هر بخش در رویدادهای استانی و ملی مورد تقدیر و حمایت قرار می‌گیرند.

کد خبر 1740106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha