بهره‌برداری از ۲۹ پروژه برق‌رسانی، آبرسانی و فاضلاب در گلستان با حضور رئیس جمهور

در نخستین روز از سفر دولت سیزدهم به گلستان با حضور رئیس جمهور ۲۹ پروژه برق‌رسانی، آبرسانی و فاضلاب در این استان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی اکبر محرابیان عصر امروز (پنجشنبه ۳۰ آذر) در مراسم افتتاح متمرکز ۲۹ پروژه برق‌رسانی، آبرسانی و فاضلاب در این استان که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهارکرد: سرمایه گذاری انجام شده در این پروژه‌ها بالغ بر پنج هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان است.

وزیر نیرو یادآور شد: ۱۱ پروژه در حوزه آبرسانی در سفر اول دولت به استان گلستان مصوب که هفت پروژه به طور کامل اجرا شد و چهار پروژه نیز طبق زمانبندی در حال اجرا است.

وی بیان کرد: امروز ۹ پروژه در بخش فاضلاب و آبرسانی و ۲۰ پروژه برق‌رسانی شامل خطوط انتقال، فوق توزیع و طرح‌های بخش توزیع به بهره برداری رسید.

محرابیان افزود: امروز چهار هزار هکتار از شبکه آبیاری و زهکشی سد قره سو و زرین گل افتتاح و عملیات اجرایی سه هزار هکتار دیگر نیز آغاز شد. با افتتاح این پروژه راندمان آبیاری از ۳۰ درصد به ۷۰ درصد افزایش پیدا کرد.

وی گفت: سیکل ترکیبی نیروگاه علی آبادکتول نیز امروز آغاز شد و راندمان تولید برق از ۳۳ درصد به ۵۱ درصد خواهد رسید. ضمن اینکه تولید و مصرف استان تقریبا برابر خواهد شد.

وزیر نیرو بیان کرد: در نقاطی که با افت ولتاژ و مشکلات اینچنینی مواجه بودیم، خوشبختانه مشکلات برطرف شده است.

کد خبر 1740140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha