توزیع بیش از ۲ هزار بسته شب یلدایی در بین نیازمندان آستارا

سرهنگ قنبری از توزیع ۲ هزار و ۱۰۰ بسته شب یلدایی در بین نیازمندان شهرستان آستارا خبر داد.

سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: به مناسبت شب یلدا، ۲ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی تحت عنوان شب یلدای مهدوی بین نیازمندان در آستارا توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه ارزش هر بسته توزیع شده در بین نیازمندان ۴ مییلون ریال بود، افزود: بسته‌های توزیع شده در بین نیازمندان به همت سپاه، حوزه‌ها و پایگاه‎‌های مقاومت بسیج، گروه‌های جهادی و خیرین تهیه شده بود.

وی تصریح‌کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفته بود حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و گروه‌های جهادی نیازمندان هر محله را شناسایی کرده بودند و بسته‌های معیشتی که شامل اقلامی همچون هندوانه، سیب، پرتقال، انار، آجیل و شکلات بود را بین آنان توزیع کردند.

سرهنگ قنبری گفت: بسته‌های معیشتی در آخرین روز پاییز و با حفظ شان و کرامت انسانی بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با اشاره به اینکه توزیع بسته‌ها با هدف پاسداشت و بهره‌مندی از مناسبت‌های ملی و اسلامی جهت کمک به مردم کم‌برخوردار در مناطق مختلف شهرستان آستارا انجام شد، خاطرنشان‌کرد: امیدوارم روزی فرا رسد که در جامعه نیازمندی وجود نداشته باشد و ما به عنوان خادم بی‌منت، به نیازمندان کمک خواهیم کرد و این اقدام خداپسندانه ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1740166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha