جوانان مسجد باتقسیم سبدهای یلدایی گرمابخش محفل خانواده های نیازمند شدند

شهبازی گفت:جوانان و اعضای کانون مسجد شب یلدا، با تقسیم مهربانی و سبدهای هدیه یلدایی توسط خیرین نیک اندیش گرمابخش محفل خانواده های نیازمند شدند.

 سهیل شهبازی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت جوانان مسجدی در شب یلدا، گفت:هدف از برگزاری و دورهمی شب یلدا استمرار صله رحم است لذا فرهنگ نوعدوستی از نمادهای دینی ما ایرانیان است، و ما می توانیم شب یلدا را با کمی انفاق و در نظر گرفتن سهمی برای خانواده های نیازمند یک شب خاطره انگیز همراه با مهربانی را برای نیازمندان رقم بزنیم.

جوانان مسجد باتقسیم سبدهای یلدایی گرمابخش محفل خانواده های نیازمند شدند

مدیر کانون  فرهنگی هنری و هئیت شهدای سنقر و کلیایی افزود:  شب یلدا، با تقسیم مهربانی و سبدهای هدیه یلدایی توسط خیرین نیک اندیش گرمابخش محفل خانواده های نیازمند در این شب های سرد باشیم و شادی ایتام و نیازمندان را میهمان شادی یلدای خود کنیم.

وی خاطر نشان کرد: به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا با مساعدت خیرین مسجد جامع شهرستان سنقر و به همت کانون و هیئت شهدای سنقر، اقلام خوراکی شامل میوه و تنقلات تهیه و هم‌چنین غذای گرم نیز پخت  و در بین خانواده‌های نیازمند توزیع شد.

جوانان مسجد باتقسیم سبدهای یلدایی گرمابخش محفل خانواده های نیازمند شدند

شهبازی تصریح کرد: در واقع تلاش می شود تا دست یاریگر مردم در مناسبت های مختلف باشیم و فضایی را فراهم کنیم تا خانواده های نیازمند نیز از این مناسبت ها بی بهره نمانند و زمینه ارتقای شایسته فرهنگی و اجتماعی آنها فراهم شود.

کد خبر 1740214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha