راه اندازی فیبرنوری موجب تحقق شعار «گلستان سرزمین هوشمند» می شود

زنگانه گفت: استقرار شبکه عصبی دیجیتال و فیبرنوری در تمام شهرهای استان موجب تحقق شعار و وعده گلستان سرزمین هوشمند می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی محمد زنگانه امروز (جمعه ۱ دی) در حاشیه افتتاح شبکه فیبرنوری با حضور رئیس جمهور در جمع خبرنگاران گفت: استقرار شبکه عصبی دیجیتال و فیبرنوری در تمام شهرهای  استان موجب تحقق شعار وعده گلستان سرزمین هوشمند می شود.

استاندار گلستان افزود: از ابتدای حضور در گلستان فراهم سازی زیرساخت‌های پروژه استقرار شبکه عصبی دیجیتال و فیبرنوری در کل استان مورد توجه بوده است.

وی ادامه داد: بر اساس توافقات صورت گرفته از طریق یکی از شرکت‌های فناور، بستر فیبرنوری در تمام شهرهای استان در مدت کمتر از ۱۰ ماه پیاده سازی شد.

زنگانه از آمادگی استان برای هوشمندسازی تمامی برنامه‌ها و پروژه‌های استان خبر داد و گفت: استقرار این شبکه عصبی دیجیتال امکان ارائه اینترنت فوق العاده برای منازل، کسب و کارها، مدارس، مراکز آموزشی و پژوهشی را فراهم می‌کند.

وی افزود: استقرار فیبرنوری در گلستان امکان استقرار شبکه ملی اطلاعات از مطالبات مقام معظم رهبری را نیز فراهم می سازد.

استاندار گلستان گفت: گلستان به عنوان استانی پیشرو پروژه‌ای با اعتبار قریب به یک هزار میلیارد تومان را با دستان رئیس جمهور افتتاح کرده است که می‌تواند نقش موثری در پیشرفت و توسعه آن داشته باشد.

کد خبر 1740222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha