انتخابات پرشور باعث اقتدار نظام می‌شود

حجت‌الاسلام حبیبی بر حضور پرشور در انتخابات تاکید کرد و گفت: انتخابات پرشور باعث اقتدار و استحکام نظام و کشور می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خمام، حجت‌الاسلام هادی حبیبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با بیان‌اینکه دشمنان با گسترش فساد و تباهی و بی‌بند و باری و ولنگاری فرهنگی در میان جوانان مسلمان سیاست آندلسی کردن ایران را دنبال می‌کنند، افزود: این سیاست شیطانی با قدرت و طرحی جامع‌تر امروز هم با حمایت مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل در جریان است و ریختن قُبح بعضی از گناهان و عادی‌سازی آنها راهکار اصلی فاسد کردن نسل جوان و گرفن غیرت دینی از آنان، می‌باشد که نسبت به توطئه‌های آنان آگاه بوده و این حربه‌های آنان را خنثی کنیم.

امام جمعه خمام با اشاره به اینکه در ۱۱ اسفند ماه سال جاری انتخابات‌های مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در کشور برگزار می‌شود، تصریح‌کرد: اولویت اول در این انتخابات مشارکت بالا و حضور حداکثری است و اولویت دیگر رقابتی‌بودن است که از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.

وی با بیان‌اینکه همه باید در این مسیر برداریم، گفت: انتخابات پرشور باعث اقتدار و استحکام نظام و کشور می‌شود.

حجت‌الاسلام حبیبی با اشاره به اینکه دشمن با ناامیدی از آشوب سازی و تنش‌افزایی در جامعه بر روی کاهش مشارکت مردم متمرکز شده و بمباران تبلیغاتی راه انداخته است، اظهارکرد: اعتمادسازی حداکثری با خدمات شبانه‌روزی و حل مشکلات مردم و خدمت‌رسانی خالصانه و بدون منت، راه حل غلبه بر توطئه‌های دشمنان است.

خطیب نماز جمعه خمام به سالروز تاسیس نهضت سواد آموزی اشاره کرد و ادامه داد: با دستور حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ نهضت سواد آموزی تشکیل شد که برکات فراوانی برای کشور داشته است.

وی با بیان‌اینکه برای یادگرفتن سواد زمان و مکان مطرح نیست، اضافه‌کرد: کسی که سواد ندارد مشکلاتش هم بیشتر است اما کسی که سواد دارد بهتر می‌تواند از آب و خاک و امکانات استفاده کند.

حجت‌الاسلام حبیبی با تسلیت سالروز رحلت حضرت ام‌البنین(س)، گفت: این بزرگوار الگوی عملی مادران و همسران شهداست و برای تربیت حماسی زمینه‌سازان ظهور بهترین الگو هستند.

خطیب نماز جمعه خمام به حضور شهید گمنام در این شهرستان اشاره و ادامه داد: شهرستان خمام منور به نور شهید گمنام و معطر به عطر این شهید عزیز شد و مردم خمام خوب استقبال کردند و احترام به شهید گذاشتند و مراسم وداع، تشیع، تدفین و مراسم سومین روز تدفین نیز با عظمت برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه حضور این شهید در شهرستان خمام باعث تقویت ایمان می‌شود، تصریح‌کرد: عزیزانی که از نظر مالی می‌توانند کمک کنند حرم این شهید به بهترین وجه ساخته شود.

حجت‌الاسلام حبیبی به روز ملی ایمنی اشاره کرد و گفت: برای مواقع با بحران‌ها باید نسخه تجربی خوبی ذخیره کنیم و مدیریت خوبی داشته باشیم تا آسیب‌ها کمتر باشد.

کد خبر 1740253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha