بمبئی میزبان جشنواره فرهنگی امیرالمومنین(ع)

آستان مقدس حضرت عباس(ع) همزمان با میلاد امیرالمومنین علی بن ابی طالب(ع) هفتمین دوره جشنواره فرهنگی امیرالمومنین را در بمبئی هندوستان برگزار خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الکفیل، آستان مقدس حضرت عباس(علیه السلام) برای برگزاری هفتمین دوره جشنواره فرهنگی امیرالمومنین (علیه السلام) در هندوستان آماده می شود.

این جشنواره با شعار «امیرالمؤمنین (علیه السلام ) هارون امامت و شاهد در قیامت» با هدف گسترش فرهنگ و معرفت اهل بیت علیهم السلام برگزار می شود.

عقیل الیاسری، رئیس اداره امور فکری و فرهنگی آستان عباسی و از اعضای کمیته مقدماتی این جشنواره گفت: به توصیه دبیرخانه کل آستان مقدس عباسی تصمیم گرفته شد برگزاری جشنواره فرهنگی سالانه امیرالمومنین (علیه السلام) در بمبئی هندوستان که همزمان با سالروز میلاد امام علی (ع) برگزار می شود، امسال در مسجد موکال بمبئی از ۲۳ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۲ رجب ۱۴۴۵ هجری قمری) تا ۲۵ ژانویه ۲۰۲۴ (۱۴ رجب ۱۴۴۵ هجری قمری) برگزار خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره تاکنون در شش دوره در تعدادی از شهرهای هند با موفقیت برگزار شده است و دارای موضوعات متعددی از جمله نمایشگاه کتاب و نشریات، جلسات تلاوت قرآن کریم برای قاریان برجسته، سخنرانی های مذهبی توسط گروهی از واعظان سرشناس از عراق و هند و برگزاری مسابقه است، این مسابقه ۳۰ برنده خواهد داشت که جایزه آن زیارت عتبات مقدسه در عراق است که به مدت ۱۰ روز اقامت در عراق به همراه غذا و حمل و نقل خواهد بود.

کد خبر 1740262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha