دریای سرخ به مقبره کشتی‌های اسرائیلی تبدیل می‌شود

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی با بیان‌اینکه انصارالله یمن عرصه را بر کشتی‌های صهیونیستی و حامیان آنها تنگ کرده است، گفت: دریای سرخ به مقبره کشتی‌های اسرائیلی تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت‌الاسلام محمدجواد باقری‌ارومی در خطبه‌های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان در ادامه مباحث تربیتی خطبه اول به بیان آثار بد حسد به عنوان یکی از عوامل اصلی بروز غضب پرداخت و گفت: حسد علاوه بر آثار بد روحی و اخلاقی بر جسم شخص حسود نیز اثر می‌گذارد و سبب از بین رفتن سلامتی و ضعف جسمانی نیز می‌شود.

خطیب  نماز جمعه بندر آستارا با اشاره به تحولات منطقه و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، افزود: در شرایطی که جهان بر علیه استکبار و صهیونیسم قیام کرده متأسفانه عده‌ای به ظاهر مسلمانان و برخی کشورهای اسلامی، شورای انتقالی جنوب یمن با همکارای امارات متحده عربی دست دوستی به سوی رژیم صهیونیستی دراز کرده‌اند که باعث ننگ و خفت برای آنهاست.

وی تصریح‌کرد: در شرایطی که همه گروه‌های مقاومت منطقه از عراق و لبنان و یمن به یاری فلسطین آمده‌اند و انصارالله یمن عرصه را بر کشتی‌های صهیونیستی و حامیان آنها تنگ کرده است؛ این نقشه دشمنان جهت ایجاد اختلاف در بین مسلمانان است ولی به لطف خدا و مجاهدات رزمندگان یمنی دریای سرخ به مقبره کشتی‌های صهیونیستی تبدیل می‌شود.

دریای سرخ به مقبره کشتی‌های اسرائیلی تبدیل می‌شود

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی باگرامیداشت ۳ دی ماه، روز ثبت احوال با تقدیر از زحمات عزیزان شاغل در ثبت احوال، ثبت دقیق وقایعی همچون: ولادت، وفات، ازدواج و طلاق را باعث داشتن آمار صحیح و برنامه‌ریزی کامل برای یک جامعه دانست که می‌تواند در آینده یک کشور تأثیرگذار باشد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بندر آستارا ۴ دی، ولادت حضرت عیسی بن مریم(ع) را تبریک گفت و با اشاره به آیات قرآن کریم ایشان را یک معجزه بزرگ الهی برای منکران حقیقت دانست و خاطرنشان‌کرد: ما به همه پیامبران الهی ایمان و اعتقاد داریم و حقیقت وجود حضرت مسیح در قرآن از منابع اهل کتاب بسیار کامل تر و دقیق‌تر بیان شده است.

امام جمعه بندر آستارا به مناسبت ۵ دی، روز ایمنی در برابر زلزله و کاهش اثرات بلایای طبیعی به زلزله اخیر در شهرستان آستارا و مرکزیت شهر لوندویل اشاره کرد و افزود: زلزله یک نشانه از قدرت الهی است که ما را به تفکر و تعظیم در برابر قدرت پروردگار وا می‌دارد، اما در مقابل این حادثه باید با رعایت نکات ایمنی در مقاوم‌سازی منازل و شهرها خسارات احتمالی را کاهش داده و به حداقل برسانیم.

دریای سرخ به مقبره کشتی‌های اسرائیلی تبدیل می‌شود

رئیس ستاد کنگره بزرگداشت شهدای بندر آستارا ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) ایشان را به عنوان بهترین همسر و مادر شهید معرفی کرد و ادامه داد: همسری امیرالمؤمنین علی(ع) و تقدیم چهار فرزند در را دفاع از دین اسلام در رکاب امام حسین(ع) توفیق بزرگی است که خداوند به این بانوی اسلام عنایت کرده و بر ما لازم است حق همسران و مادران محترم شهدا را که به ایشان اقتدا کردند را به درستی ادا کنیم.

حجت‌الاسلام باقری‌ارومی ۷ دی ماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) را گرامی‌داشت و خاطر نشان‌کرد: این اقدام بر اساس تفکر صحیح دینی و ارزش و جایگاه علم و دانش در دین اسلام انجام گرفت و باعث ریشه کنی بیسوادی و فراهم آمدن زمینه تحصیل برای همه اقشار کشور عزیزمان شد.

کد خبر 1740269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha