نظام آموزشی مؤثرترین سیستم در ارتقای معرفت مهدوی در جامعه است

حجت الاسلام چراغی با بیان اینکه در نظام زندگی باید به گونه‌ای گام برداریم که تربیت و رشد معنوی هدف اصلی باشد، گفت: نظام آموزشی مؤثرترین سیستم در ارتقای معرفت مهدوی در جامعه است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، امروز(۲ دی) در حاشیه برگزاری کارگاه عملی دوره تربیت مربی کودک ویژه مربیان طرح یاران موعود(عج) در جمع خبرنگاران در خصوص اهمیت کارگاه عملی دوره تربیت مربی کودک اظهار داشت: آموزش قرآن، مهدویت و نماز ویژه دانش آموزان لازم است، اما کافی نیست، همراه با آموزش باید به تغییرات روحیات جامعه هدف نیز توجه کرد.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان لرستان افزود: مربیان طرح یاران موعود باید  در مدرسه به سمت دانش آموز و  خانواده حرکت کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در نظام زندگی باید به گونه‌ای گام برداریم که تربیت و رشد معنوی هدف اصلی باشد و این مهم باید در کانون خانواده، مراکز آموزشی و فرهنگی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حجت الاسلام چراغی بیان کرد: مهم ترین و کارسازترین عنصر شکل‌دهی رفتار نسل جدید بعد از والدین، شخصیت و منش معلمان و مربیان مهدویت است و به طور کلی معلم، عنصری مؤثر در پایدارسازی بنیادهای تعلیم و تربیت دانش‌آموزان است.

وی در پایان اظهارکرد: نظام آموزشی یکی از بهترین کانال‌های حاکم شدن فرهنگ مهدویت در جامعه ومؤثرترین سیستم در ارتقای معرفت مهدوی در جامعه است.

کد خبر 1740342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha