خدمت بی منت به مردم موجب امید آفرینی می شود

عزیززاده گرجی برلزوم تکریم ارباب رجوع توسط مدیران و کارکنان دولت تاکید کرد و گفت: ورود عالمانه و آگاهانه در بحث رفع مشکلات مردم به تقویت روحیه امید در جامعه کمک می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، قاسم عزیززاده گرجی-سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران و رئیس ستاد انتخابات استان در نشست منطقه ای بخشداران شرق و مرکز استان که در نیروگاه شهید سلیمی شهرستان نکا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای سرافراز، گلواژه های ایمان و اسطوره های ایثار ایران اسلامی به ویژه شهدای نکا و نیروگاه شهید سلیمی، اظهار کرد: باید در جایگاه بخشدار، فرماندار و حاکمیتی موظف هستیم متناسب با اولویت ها و اهمیت موضوع به وقایع بپردازیم به دلیل این که ما جهت دهنده ایم.

خدمت بی منت به مردم موجب امید آفرینی می شود

وی با بیان اینکه بخشدار نماینده دولت در بخش است باید ماموریت های نظام و رسالت دینی و انقلابی مورد توجه باشد، افزود: از فاطمیه اول تا ولادت حضرت زهرا (س) باید فرصت را مغتنم بشماریم و سیره این بانوی بزرگ اسلام را تبیین کنیم.

عزیزاده گرجی با بیان اینکه اساس آفرینش عالم حضرت زهرا(س) است، گفت: سبب آفرینش همه مخلوقات حتی انبیا و ائمه اطهار(علیهم السلام) زهرای مرضیه(س) است.

وی بیان کرد:حضرت حق در حدیث قدسی می‌فرمایند: «یا اَحْمَد! لَوْلاکَ لَمَا خَلَقْتُ الأفْلاکَ، وَ لَوْلا عَلِیٌّ لَما خَلَقْتُکَ، وَ لَوْلا فاطِمَةُ لَما خَلَقْتُکُما ای احمد! اگر اراده‌ای در خلقت تو نبود، افلاک را خلق نمی‌کردم، و اگر اراده‌ای در خلقت علی نبود، تو را خلق نمی‌کردم، و اگر اراده در خلقت فاطمه نبود، هیچ‌کدام از شما دو نفر را خلق نمی‌کردم.»

عزیززاده گرجی با بیان اینکه باید سیره حضرت زهرا(س) و زندگی نورانی و حیات بخش آن حضرت در بخش های فرزندپروری، همسرداری، ولایت مداری، دین داری و ... در طول سال علاوه بر ایام فاطمیه و سالروز ولادت آن حضرت تبیین شود، افزود: سیره حضرت زهرا (س) بعنوان الگوی انسان ساز باید به جامعه اسلامی معرفی شود.

خدمت بی منت به مردم موجب امید آفرینی می شود

وی با بیان اینکه با اشاره به دستاوردهای طوفان الاقصی برای حماس، گفت: طوفان الاقصی به اذعان صهیونیست ها، تهدیدی برای اسرائیل بوده است.

عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه مهاجرت معکوس از سرزمین های اشغالی نیز از دستاوردهای این عملیات بوده، بیان کرد: حماسه مقاومت هیمنه شکست ناپذیری دشمن را درهم شکست و موجودیت اسرائیل را زیر سوال برد.

وی با بیان اینکه در رژیم اشغالگر اسرائیل شاهد افزیش اختلافات سیاسی بین ارتش و دستگاه های امنیتی هستیم اما فلسطین مسئله اول جهان شد، گفت: مردم کشورهای مخالف فلسطین در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و ابراز تنفر از جنایات وحشیانه اسرائیل در غزه تظاهرات می کنند.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه ناکامی تلاش شبانه روزی دشمنان برای وارونه نمایی حقیقت غزه و سفید سازی ظلم و تجاوز که در غزه توسط صهیونیست ها صورت می گیرد را شاهدیم، ادامه داد:عمق شکاف میان افکار عمومی یعنی مردم و حاکمان کشورهای مختلف به ویژه عرب که ارتباط نزدیک با اسرائیل پیدا کرده بودند یا در سکوت هستند یا مجبور به محکومیت اسرائیل شدند.

وی با بیان اینکه افزایش کم سابقه انسجام میان اجزای مقاومت در فلسطین و تقویت کم سابقه انسجام میان گروه های مقاومت از کشورهای لبنان، یمن و عراق با جبهه مقاومت فلسطین نیز از دیگر دستاوردهای طوفان الاقصی بود، افزود: طوفان الاقصی مقاومت مردم غزه را مقاوم تر کرده است.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه بمباران مساجد، بیمارستان ها و کشتار زنان و کودکان تنها دستاورد صهیونیست ها بوده است، ادامه داد: صهونیست ها ۲۰هزار نفر از مردم مظلوم غزه را به شهادت رساندند که باید اعلام حمایت و پشتیبانی از مردم مظلوم غزه داشته باشیم.

خدمت بی منت به مردم موجب امید آفرینی می شود

وی در ادامه سخنانش به اهمیت تعامل و برقراری ارتباط دوسویه و برگزاری جلسات کاری موثر در استان، شهرستان و بخش ضروری است، ادامه داد: نماینده استاندار و فرماندار در بخش، بخشدار است باید نشست های هدفمند برای اجرای درست ماموریت ها برگزار شود.

عزیززاده گرجی با اشاره به جایگاه بخشدار و اینکه حساسیت جایگاه بخشدار و مسئولیت او از فرماندار بعضا بیشتر است چراکه اگر کار در بخشداری درست انجام شود کار فرمانداری کمتر می شود، گفت: بخشدار حلقه وصل بین حاکمیت با مردم است.

وی با بیان اینکه عدم هماهنگی میان بخشی از مشکلات پیش روی دستگاه هاست تدبیر اقدامات پیشگیرانه در بخشداری ها ضروری است، افزود: جلسات بخشداری ها به صورت ادواری در شهرستان ها برگزار خواهد شد.

عزیززاده گرجی از برگزاری جلسه بخشداران با استاندار مازندران در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت:مطابق آموزه های دینی و منویات امامین انقلاب اسلامی مدیران هیچ شأنی جزء خدمت به مردم ندارند باید خدمتگذار مردم باشیم.

وی با بیان اینکه مسئولیت دهیار نیز س نگین است چرا که مطالبه مردم ممکن اولویت زندگی شان باشد باید به درستی به آن مطالبه پرداخته شود، ادامه داد: حساسیت کار بخشداران و دهیاران زیاد است چرا که به صف نزدیک تر هستند.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه نیت خدمت به مردم باید کسب رضای خداوند متعال باشد، افزود: شهید سلیمانی بسیار تلاش می کرد دیده نشود اما از آنجاییکه برای رضای خدا کار می کردند بعد از شهادت به درستی دیده شدند.

وی با بیان اینکه به فرموده پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) بهترین مردم کسی که نفع او به مردم بیشتر برسد، گفت: در روایات دینی ایمان به خدا همردیف با خدمت به مردم طرح شده است.

عزیززاده گرجی امام صادق(ع) در تفسیر آیه ۱۹ سوره مریم «وَجَعَلَنِی مُبَارَکاً أینَ مَا کُنتُ...»، می فرماید: مقصود از «جَعَلَنِی مُبَارَکاً»، «جَعَلَنی نَفَاعاً» می باشد؛ یعنی خداوند عیسی را برای مردم بسیار سودمند قرار داد.

وی با تاکید براینکه اهتمام جدی برای رسیدگی به امور مردم از نشانه های اهل ایمان است، اذعان کرد:  خدمت به مردم میزان سنجش مدیران جمهوری اسلامی است.

رئیس ستاد انتخابات استان مازندران با بیان اینکه باید خدمت بی منت به مردم داشته باشیم، گفت: رفع مشکلات مردم و مردم داری راهبرد دولت سیزدهم است به گونه ای که رئیس جمهور حتی جمعه ها برای رفع مشکلات مردم به استان ها سفر می کند.

وی با بیان اینکه تقویت روحیه امید و افزایش رضایتمندی مردم باید مورد توجه مدیران به ویژه بخشداران باشد، افزود: ورود عالمانه و آگاهانه بخشداران در بحث رفع مشکلات مردم به تقویت روحیه امید در جامعه کمک می کند.

عزیززاده گرجی برلزوم تکریم ارباب رجوع توسط مدیران و کارکنان دولت تاکید کرد.

کد خبر 1740358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha