حضور بچه‌های مسجد جامع چم چنگ در کلاس آموزشی قرآن کریم

نوجوانان عضو کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) به صورت مستمر در کلاس های آموزشی قرآن کریم که در مسجد جامع دهستان چم جنگ برگزار می شود شرکت می کنند.

زیور مظاهری چم چنگی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: نوجوانان عضو کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) به صورت مستمر در کلاس های آموزشی قرآن کریم که در مسجد جامع دهستان چم جنگ برگزار می شود شرکت می کنند.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) مسجد جامع دهستان چم چنگ ادامه داد: این کلاس های آموزشی قرآن کریم در طول هفته و به صورت مجزا برای نوجوانان و جوانان دختر و پسر با حضور اساتید مجرب برگزار می شود.

وی ابراز کرد: این کلاس های آموزشی برای مشارکت اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) به صورت روزانه در مسجد جامع دهستان چم چنگ برگزار می شود که مورد استقبال گسترده اعضای کانون قرار گرفته است.

مظاهری چم چنگی گفت: دوره آموزشی روخوانی و روانخوانی قرآن کریم با تدریس امام جماعت و با همکاری هیئت و امنا مسجد جامع دهستان چم چنگ برگزار می شود.

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) مسجد جامع دهستان چم چنگ افزود: ترویج قرائت قرآن کریم یک وظیفه شرعی است که فعالان نوجوانان و جوانان این کانون استقبال خوبی از برنامه های قرآنی دارند.

وی اظهار داشت: آموزش رشته های مفاهیم، تجوید، ترتیل و قرائت قرآن ویژه نوجوانان و جوانان در کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) مسجد جامع دهستان چم چنگ برگزار می شود.

کد خبر 1740377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha