راه‌های دسترسی به حرم شاهچراغ(ع) از بن‌بست خارج شود

تولیت آستان حضرت شاهچراغ(ع) با تاکید بر لزوم خارج شدن راه‌های دسترسی حرم از بن بست، گفت: باید امکانات از جمله پارکینگ و راه‌های دسترسی مناسب برای جمعیت عظیمی که از اقصی نقاط کشور برای زیارت می‌آیند، فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری امروز شنبه(۲ دی) در جلسه‌ای مشترک با شهردار شیراز گفت: اقدامات بزرگی در شهرداری شیراز انجام شده و در دست اجرا قرار دارد که نشان از خدمت جهادی در این مجموعه است.

وی ادامه داد: شورای ششم کلان‌شهر شیراز نیز شورایی همدل و فعال است و با همراهی شهرداری یک مجموعه جهادی تشکیل داده‌اند.

تولیت آستان حضرت احمدبن موسی(ع) با بیان اینکه کار اصلی شهرداری شیراز، خدمت جهادی است، عنوان کرد: توجه به سرمایه‌های اجتماعی از اهداف و مورد اهمیت برای ما است.

حجت‌الاسلام کلانتری گفت: کار شهری و خدمت به مردم هم به مثابه میدان جهاد است.

وی همچنین با بیان اینکه یکی از ویژگی‌های شهرداری خدمت به مردم و گره‌گشایی از کارهای مردم است، گفت: از آنجا که در جنگ نرم و فرهنگی قرار داریم باید آرایش جنگی در برابر دشمن داشته باشیم.

تولیت حرم حضرت شاهچراغ(ع) که معتقد است قوانین گریزی باعث تنزل سرمایه اجتماعی می‌شود، افزود: سومین حرم اهل‌بیت(ع) مدال افتخاری است که نصیب ما شده و همه دستگاه‌ها باید برای تحقق آن همت کنند تا جایگاه سومین حرم اهل‌بیت(ع) محقق شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین کلانتری تأکید کرد: راه‌های دسترسی به سمت حرم باید از بن‌بست خارج شود.

وی تأکید کرد: باید امکانات از جمله پارکینگ و راه‌های دسترسی مناسب برای جمعیت عظیمی که از اقصی نقاط کشور برای زیارت می‌آیند، فراهم شود.

تولیت آستان احمدی و محمدی(ع) گفت: باید همه مدیران ارشد شهری به یک مفهوم واحد برای سومین حرم اهل بیت(ع) برسند و حرکتی واحد برای این هدف مقدس شکل گیرد.

کد خبر 1740412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha