۱۰ دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره رسانه ای ابوذر آذربایجان غربی

دبیر پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان آذربایجان غربی گفت: مهلت ارسال آثار رسانه ای به جشنواره ابوذر ۱۰ روز دیگر تمدید شد.

حسین علیزاده، دبیر پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گفت: آخرین مهلت ارسال آثار به پنجمین جشنواره ابوذر در سال جاری که قبل از این آخر آذر ماه ۱۴۰۲ اعلام شده بود که ۱۰ روز دیگر تمدید شده  است.

وی افزود: افرادی که تاکنون موفق به ارسال آثار به جشنواره نشده‌اند تا ۱۰ دی ماه فرصت دارند که آثار خود را در محورهای مختلف ارسال کنند.

علیزاده ادامه داد: این جشنواره که همه ساله به‌عنوان بزرگترین رویداد رسانه ای در همه استان های کشور  برگزار می‌شود امسال در سطح کشور نهمین دوره آن در حال برگزاری است و در سطح استان آذربایجان‌غربی نیز پنجمین دوره از جشنواره در سال جاری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه محدودیتی چندانی برای ارسال آثار وجود ندارد، گفت: علاقمندان می‌توانند در هر محور چندین آثار و در زمینه های مختلف ارسال کنند و همچنین تمام افراد دارای کانال، بلاگرها و اینفلوئنسرها امسال نیز مانند سال گذشته می‌توانند با ارسال آثار، در این جشنواره شرکت کنند.

علیزاده گفت: آثار باید از طریق سایت سازمان بسیج رسانه و یا به‌صورت حضوری به دبیرخانه دائمی جشنواره ارسال شود.

دبیر پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر در استان آذربایجان غربی افزود: شعار سال «مهارتورم، رشد تولید»، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، کتاب، کتابخانه، تعالی فرهنگی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرین، خانواده، جامعه، فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی از جمله محورهای این جشنواره است.

کد خبر 1740469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha