آغاز پروژه بهسازی منزل خانواده محروم دارای سه فرزند یتیم

فرمانده ناحیه سپاه شیروان گفت: با کمک گروه های جهادی پروژه بهسازی منزل یک خانواده محروم و نیازمند که دارای سه فرزند یتیم می باشد در شهر خانلق شیروان آغاز شد.

سرهنگ علی دارابی، فرمانده ناحیه سپاه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: این طرح توسط مراکز نیکوکاری محسنین، انجمن صنفی کارگران شیروان و گروه جهادی ولی نعمتان انقلاب حوزه بسیج کارمندی کارگری با مشارکت خوب خیرین در جهت تامین مصالح و لوازم منزل آغاز شده است.

وی ضمن تشکر و خداقوتی به اعضای گروه های جهادی فعال در این پروژه بهسازی خاطرنشان کرد: جهت مشارکت و کمک به پیشرفت بهتر این پروژه پنج نفر از جهادگران فعال تمام تلاش خود را خواهند کرد تا طی چند روز آینده بهسازی این منزل مسکونی به اتمام برسد و بتوانند خدمات خوبی به این خانواده مستمند ارائه داده باشند.

سرهنگ دارابی با اشاره به اینکه بسیج دانشجویی مفتخر به خدمات رسانی به صاحبان اصلی این انقلاب یعنی محرومان و مستضعفین می باشد عنوان کرد: برخورداری ۴۸۰ دانش آموز از آموزش‌های اردوهای جهادی، علمی، تربیتی و فرهنگی، نشست های روشنگرانه و تبیینی با حضور ‌مسئولان کشوری، استانی و اهداء کولر در فصل گرما ‌و بخاری و البسه‌های گرم در فصل سرما در حاشیه شهرستان از جمله اقدامات انجام شده امسال به نیازمندان بوده است.

فرمانده ناحیه سپاه شیروان برگزاری کلاس های آموزش مشاغل خانگی اعم از خیاطی، نمد دوزی، چرم‌دوزی، گل دوزی، کارگاه ‌های آموزشی تربیت صحیح فرزند، ‌فرزند آوری، پیشگیری از اعتیاد، احکام بانوان در روستاها  و غیره را از دیگر خدمات گروه های جهادی انجام شده برای محرومان برشمرد.

دارابی اضافه کرد: امسال ۲۱۰ جهادگر طی سه اردوی جهادی به روستاها و مناطق محروم این شهرستان اعزام شده و خدمات عمرانی خوبی برای ساکنان روستاها دادند.

کد خبر 1740489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha