حفظ وحدت ملی یک ضرورت است

حجت الاسلام زارعی کیاپی گفت: حفظ وحدت ملی ضروری است البته که این مهم با کار جهادی نیروهای مسلح و دیگر ارگانهای دولتی عملی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام محمداسماعیل زارعی کیاپی- رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح مازندران در دوره آموزشی آگاه سازی حقوقی و قضایی در جمع کارکنان سپاه شهرستان بابل ضمن تحسین اقدامات سپاه در راه خدمت و امنیت کشور اظهار کرد: از ارزشها و اقدامات سپاه، باید حراست نمود و اجازه ندهیم این انگیزه جهادی، خدمت رسانی به مردم کمرنگ شود و از طرفی با اقدامات صورت گرفته از غرور کاذب جلوگیری نماییم و یاد خداوند را در اموراتمان فراموش نکنید  و با ایجاد یک مشکل نعمت ها و امداد رسانی های خداوند را برای حل مشکلات گذشته مان فراموش نکنیم.  

حفظ وحدت ملی یک ضرورت است

وی خاطرنشان شد: امروز وظیفه‌ ما مراقبت دائمی از انقلاب و حفظ وحدت ملی است؛ و این مهم مگر با کار جهادی نیروهای مسلح و دیگر ارگانهای دولتی عملی نخواهد شد.

حفظ وحدت ملی یک ضرورت است

حجت الاسلام زارعی کیاپی همچنین در خصوص برخی جرائم شایع در نیروهای مسلح به صورت مصداقی چند پرونده را مطرح و در ارتباط با  چگونگی ارتکاب آنها و هم چنین مجازات های تعیین شده طبق قانون، مطالبی را بیان داشتند.

حفظ وحدت ملی یک ضرورت است

کد خبر 1740492

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha