استاندار البرز:

نخستین مرکز دولتی گامانایف کشور در البرز راه اندازی می شود

البرز نیازمند یک هزار و ۵۰۰ مدرسه برای برپایی کلاس های یک شیفته است
نخستین مرکز دولتی گامانایف کشور در البرز راه اندازی می شود

عبداللهی با اعلام خبر اهمیت تحقق مصوبات سفر دوم ریاست جمهوری به البرز گفت: نخستین مرکز دولتی گامانایف (درمان سرطان از طریق پرتو درمانی) کشور در استان البرز راه اندازی می شود و این مهم ایجاب می کند دیگر ظرفیت ها و سرانه های درمانی، آموزشی استان البرز نیز متناسب با این ظرفیت رشد پیدا کند.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، مجتبی عبداللهی طی نشست شورای آموزش و پرورش استان البرز که یکشنبه سوم دیماه سال جاری در سالن شهدای دولت برپا شد گفت: تمامی مدیران استان البرز حل و رفع مشکلات و دغدغه های تأمین مسکن معلمان را یک مسئولیت اساسی بدانند.  

استاندار البرز افزود: نخستین مرکز دولتی گامانایف (درمان سرطان از طریق پرتو درمانی) کشور در استان البرز راه اندازی می شود و این مهم ایجاب می کند دیگر ظرفیت ها و سرانه های درمانی، آموزشی استان البرز نیز متناسب با این ظرفیت رشد پیدا کند.  

وی با اشاره به اهمیت پیگیری های انجام شده در دولت سیزدهم در خصوص رشد سرانه آموزشی و بهداشتی استان البرز اظهار کرد: ظرفیت خیران از جمله پتانسیل های موثر استانی است که در این رابطه استان البرز نیز پیشتاز است؛ متناسب با رشد جمعیت و نیاز آموزشی ایجاب می کند این ظرفیت نیز بستر خدمت رسانی و پاسخگویی خود را متناسب با مطالبات مردم اهتمام بخشد.  

نخستین مرکز دولتی گامانایف کشور در البرز راه اندازی می شود

وی توضیح داد: خیران همراهی خوبی در این خصوص دارند؛ اما یکی از مهمترین نیازها، بحث تأمین اراضی مناسب است که این مهم با هم اندیشی و هم افزایی تمامی مدیران دستگاه های اجرای مرتفع می شود.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: برای اینکه کلاس های درس در البرز ۳۰ نفره و مدارس یک شیفت شوند نیازمند یک هزار و ۵۰۰ مدرسه هستیم که برای این مطلب نیز اقدام جهادی نهضت مدرسه سازی باید تحقق پیدا کند.

کد خبر 1740584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha