برگزیدگان مسابقات «قرآن، عترت و نماز» وردنجان تجلیل شدند

برگزیدگان چهل و دومین دوره مسابقات «قرآن، عترت و نماز» آموزشگاه بهار با حضور امام‌جمعه شهر وردنجان و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام علی محمدی در آیین تجلیل از برگزیدگان چهل و دومین دوره مسابقات «قرآن، عترت و نماز» آموزشگاه بهار که با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار شد، نوجوانان و جوانان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهر وردنجان فعالیت های فرهنگی متنوعی در طول سال انجام می دهند و مقام های استانی و کشوری نیز کسب کرده اند.

امام جمعه شهر وردنجان ادامه داد: حضور نوجوانان و جوانان در کانون های فرهنگی هنری به مساجد رونق می دهد و برنامه های فرهنگی باشکوه تر برگزار می شود.

وی ابرازکرد: برگزاری کلاس های آموزش قرآن یکی از برنامه های مهم کانون های فرهنگی هنری شهر وردنجان است که در طول سال با حضور نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

بر اساس این گزارش در ادامه حجت الاسلام محمدابراهیم حجت پناه نیز با تاکید بر پیوند «خانه، مسجد و مدرسه» افزود: دانش آموزان در مساجد حضور پیدا می کنند و هویتی را که لازم دارند، از مسجد دریافت می کنند و از طرف دیگر شکل گیری کانون های فرهنگی هنری مساجد هم توسط همین نوجوانان اتفاق می افتد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد بازوان فرهنگی ائمه جمعه در برگزاری فعالیت های فرهنگی هنری هستند، افزود: کانون فرهنگی هنری مسجدی که ماهیت شکل گیری آن توسط نوجوانان مدارس شکل گرفته است، در بستر فعالیت های خودش هویت مسجدی به دانش آموزان می بخشد.

کد خبر 1740590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha