اشتغال و مسکن ورزشکاران در دستور کار مسئولان باشد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک گفت: توجه به اشتغال و مسکن ورزشکاران و قهرمانان باید در دستور کار مسئولان و وزارت ورزش و جوانان قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک عصر امروز در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان استان مرکزی با اشاره به اهمیت ورزش به ویژه در سطوح قهرمانی گفت: توجه به سلامت جسم امری ضروری است و همگان باید به ورزش و سلامت جسم توجه داشته باشند.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه توجه به اشتغال و مسکن ورزشکاران و قهرمانان باید در دستور کار مسئولان و وزارت ورزش و جوانان قرار گیرد، افزود: اشتغال، مسکن و خانواده ورزشکاران و قهرمانان کشور باید مورد توجه مسئولان قرار گرفته و با تدبیر حکیمانه مسئولان، این مهم برای ورزشکاران فراهم شود.

این مقام مسئول همچنین تاکید کرد: ورزشکاران، معلمان و روحانیون باید در بین مردم باشند و در تمام استان‌های کشور از امکانات مناسب بهره مند شوند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک همچنین با بیان اینکه ورزش سلامت افراد را به همراه دارد، خاطر نشان کرد:  ورزش عمومی به معنی سلامت جامعه است و باید برای سلامت جامعه سرمایه گذاری شود.

این مقام ارشد استان در ادامه با تاکید بر اینکه ورزش از جمله عوامل مهم به شمار می رود که بیماری‌ها و مشکلات جامعه را درمان می کند، خاطر نشان کرد: ورزش در جمهوری اسلامی عبادت و خدمت به جامعه بوده و در ایران اسلامی ورزش برای خدمت به جامعه و مسلمانان انجام می شود.

 توسعه ورزش قهرمانی در دستور کار ورزش و جوانان

 در ادامه این مراسم، مسعود پیرایش، مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز ضمن تقدیر از مدال آوران ورزشی گفت: ورزش قهرمانی یکی از رویکردهای مهم ورزش و جوانان در سال جدید است.

وی با بیان اینکه در حوزه قهرمانی اقدامات خوبی انجام شد است، افزود: با حمایت‌های استاندار مرکزی نخستین شورای ورزش استان با دو رویکرد اشتغال ورزشکاران استان برگزار شد.

این مقام مسئول ادامه داد:  بحث مسکن به صورت جدی دنبال می‌شود که کار در سطح ملی پیگیری می‌شود و شهرکی تحت عنوان شهرک مدال هدفگذاری شده است.

پیرایش با اشاره به ساماندهی هیات‌های ورزشی افزود: ۲۶ هیات ورزشی در گذشته بلاتکلیف بود که امروز با سرعت بسیار زیاد پیگیری می‌شود و تعیین تکلیف ۹ مجمع نیز پیگیری می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: در حال حاضر استعدادیابی در معاونت ورزش کلید خورده است با امید به اینکه توسعه وزرش قهرمانی را شاهد باشیم.

کد خبر 1740620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha